Hermann Zsuzsanna
Beosztás: ügyvezetõ-fõszerkesztõ
Cég: Trade magazin
Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub tagja
Lánchíd Klub vélemény cikkek
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)A vártakon túl
A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Mi leszel, ha nagy leszel?
Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
Egy sikeres közösség a közös sikerekért
Te már beiratkoztál?
Több optimizmus
Kiberül vagy magyarul?
ChatGPT és az elismerések
Számvetés
Együtt hajóztunk (1. rész)
Rekordok éve?
Befektetés
Előzd meg a kiégést!
Új ősz, új remények
Valójában…
Verhetetlen dobogósok – Megjelent az FMCG-piac 2022. évi kereskedelmi toplistája
TMK Piackutatók: mi történt az elmúlt 15 hónapban?
POPAI falu az EuroShop szívében
Az egyetlen biztos…
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Túlélési stratégiák
Hajtunk!
Több, mint 70 márka vette át idén MagyarBrands díjat
Jobb (lesz)
A Trade Marketing Klub november 3-án tartott online klubülése a közösségimédia-platformok trendjeivel foglalkozott
Ott voltunk a (játék)szeren (2. rész)
Új StarStore – Év Kereskedője nyertesek a 2022. évi díjátadón
Márkaépítés üzleti díjak útján
Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)
Válságálló megoldások az AGÓRA konferencián
Biztos pontok a bizonytalanban…
Megjelent…
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
Keresd a MUCI-t!
Tisztességes piaci módszerek az UCP Notice alapján
Átadták a Sirha Budapest Innovációs Termékverseny díjait
Játszótér
Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
A jövő kezdete
Hősöket találtunk!
A vásárlói bizalom és a márkaérték egymással egyenesen arányos
Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Ötszörös MagyarBrands díjas a Trade magazin
15/25
Díjak és Díjazottak
Magazin: Kicsit személyes
Magazin: Ilyen még nem volt!
Befutott a Lidl!
Hatszoros Business Superbrands díjas a Trade magazin
Nyitunk…
Várakozni, türelemmel
Az év terméke díj 2021
Kezdünk!
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el… 2. rész
Óvatosan
Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el…
Mindennél jobban
Magazin: Botrányok a marketingben
Jön, nem jön
Magazin: 10 éves a MagyarBrands, a kiváló hazai márkákat elismerő program
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
A jövő itt van
Agrárium és élelmiszergazdaság – az előttünk álló kihívások rövid és hosszútávon
Ez is elmúlik!
A Customer Experience kora
Bizonytalanul
Magazin: Ülésezett a Trade Parlament (1. rész)
Harmadszor
Idén is szépek a számok
Magazin: Színes szakmai programok kísérték Az év legsikeresebb promóciója díjátadót
Magazin: A legkiválóbb magyar márkák
Életműdíj 2018
A Lánchíd Alapítvány idén is segített
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Így ítéltek ők!
Mert jót tenni jó
Cikkek melyekben szerepel
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni ClubA vártakon túl
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Summa Cum Laude
Újraválasztott vezetőség
A Lidl Magyarország lett Az év üzletlánca
Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesek (fotókkal!)
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2024 díjait
Holtverseny a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj élmezőnyében
Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
AI az FMCG-ben: most kell lépnie a cégeknek!
Egy sikeres közösség a közös sikerekért
Te már beiratkoztál?
Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
Keresik 2023 sikeres vállalkozónőit és női vállalatvezetőit
TMK 2in1: workshop és találkozó egy napon
Megjelent az FMCG-piac 2023. évi kereskedelmi toplistája
Innovációk napja idén már negyedszer
Több optimizmus
Nincs meglepetés? De van!
Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Innovációk napja idén már negyedszer – beszámoló
2in1 találkozó – délelőtt LinkedIn képzés, délután work-life balance másképp előadás a Trade Marketing Klubban, június 6-án!
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
Kiberül vagy magyarul?
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Még 3-4 év a visszarendeződésig
Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
ChatGPT és az elismerések
Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Díjazzuk a magyar márkát! – gálaesten ünnepelték a kiváló hazai márkák teljesítményét
Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Kiállítói marketing különdíjat kapott a Trade magazin
Átadták a SIRHA Budapest 2024 Innovációs Termékverseny díjait
Megnyílt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Új év, új idők
Félelem és biztonság
Zöld gasztronómia – workshop a SIRHA kiállításon
Infláción innen és túl
Tartós installációs az Év Displaye 2023
StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
Már több mint másfél évtizede díjazza a CSR Hungary a felelős vállalkozásokat, szervezeteket
Együtt hajóztunk (2. rész)
Készülődés a SIRHA Budapest 2024-re
Megjelent az első Marketing Trendbook!
F&B innovációk a magyar realitásban
Számvetés
Tartós installáció az Év Displaye 2023
Már több mint másfél évtizede díjazza a CSR Hungary a felelős vállalkozásokat, szervezeteket
Fenntartható fejlődés a Superbrands 2023 Program üzenete
Együtt hajóztunk (1. rész)
Rekordok éve?
A PENNY nyerte ismét az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, a SPAR a Vásárlói Nívódíjat
Signature 40: Újra az operatív marketingszakembereké a főszerep
Befektetés
Megvannak az idei StarStore – Év Kereskedője nyertesek
2023-ban is a PENNY kapta a Kereskedelmi Nívódíjat
Átadásra kerültek a HoReCa Hősök 2023 elismerések
Előzd meg a kiégést!
Új ősz, új remények
Verhetetlen dobogósok – Megjelent az FMCG-piac 2022. évi kereskedelmi toplistája
Valójában…
Verhetetlen dobogósok – Megjelent az FMCG-piac 2022. évi kereskedelmi toplistája
Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak
TMK Piackutatók: mi történt az elmúlt 15 hónapban?
Előzd meg a kiégést!
Ismét keressük a HoReCa Hősöket!
Korunk hősei
POPAI falu az EuroShop szívében
Június 30-ig lehet jelentkezni a HoReCa Hősök versenyre
Az EuroShopon jártunk – nemzetközi trendek a Retail és POP szakmában
IDÉN IS ÁTADTÁK „AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA 2023”–DÍJAKAT
Az egyetlen biztos…
Mi történt az elmúlt 15 hónapban?
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Túlélési stratégiák
Régi és új pillérek
Nagyszerű elismerésekkel gazdagodtunk
Hajtunk!
Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
Több, mint 70 márka vette át idén MagyarBrands díjat
Jön a Trade Marketing Klub: piackutatóktól, elsőkézből
Indul a jelentkezés a HoReCa Marketingkommunikációs Workshop 2023-ra
Erősödő bizalom a magyar márkák iránt – A MagyarBrands 13 éve segít
Újra együtt a Retail és POP iparág
Jobb (lesz)
Túlélési stratégiák
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
A Trade Marketing Klub november 3-án tartott online klubülése a közösségimédia-platformok trendjeivel foglalkozott
Ott voltunk a (játék)szeren (2. rész)
Új StarStore – Év Kereskedője nyertesek a 2022. évi díjátadón
Személyes
Megalakult a VOSZ Női Vállalkozói Szekció
Tartós, non-FMCG az idei Év Displaye
Hétszeres Business Superbrands díjas a Trade magazin – átadták az idei elismeréseket
Márkaépítés üzleti díjak útján
SIAL-ról röviden
Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)
Közösségi média újdonságok
Válságálló megoldások az AGÓRA konferencián
CSR HUNGARY DÍJ- 15X
TikTok, Insta, fb, story telling újdonságok… ONLINE TRADE MARKETING KLUBÜLÉS
Rekord vendégszámmal zárt az idén 15 éves Business Days Játszótere
Rekord!
A Pek-Snack kapta idén az „Év Pop-up Üzlete” címet
Új StarStore – Év Kereskedője nyertesek a 2022. évi díjátadón
Idén a Pennyé a Kereskedelmi Nívódíj
Hermann Zsuzsanna: Ősz, tél, karácsony
Biztos pontok a bizonytalanban…
Signature 40: Elindult a visszaszámlálás
Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Megjelent…
Tápértékjelölés: múlt, jelen, jövő
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
Adat és intuíció
Megjelent az FMCG-piac 2021. évi kereskedelmi toplistája – Elöl a helyzet változatlan: Lidl, SPAR és Tesco
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
Biztos pontok a bizonytalanban
Trade Marketing Klub – Intuitív döntéshozatal a marketingben
Jön a Future Food Fest június 9-én!
Élelmiszerválasztás egészségtudatosan: az információ a kulcs
Jubilál a magyar üzleti felelősség elismerése, a CSR Hungary Díj
Keresd a MUCI-t!
Tisztességes piaci módszerek az UCP Notice alapján
Átadták a Sirha Budapest Innovációs Termékverseny díjait
Játszótér
Változnak a promóciós elvárások
Díjátadó és konferencia: Az év legsikeresebb promóciója 2022
Átadták a Sirha Budapest Innovációs Termékverseny díjait
Sirha: Várjuk Önt is!
Ma, és ne holnap!
A magyar márka érték – ez a MagyarBrands díj üzenete
Keresd a MUCIt! – – Most Useful Creative Innovations
GVH-ÖRT workshop a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról
Tervezés újratöltve
Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
StarStore – Év Kereskedője: A verseny és a nyertesek
A jövő kezdete
Hősöket találtunk!
Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Magazin: „Egyedül nem megy!”
Ötszörös MagyarBrands díjas a Trade magazin
15/25
Marketingszakemberek a jövőért – Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozata
CSR Hungary Díj – 14. alkalommal ismerték el a felelősségvállalást
StarStore: az Év franchise üzlete lett a Pek-Snack győri látványpéksége
Tervezés újratöltve – mást, máshogy, máskor – Trade Marketing Klub „hibrid” klubülés
Díjak és Díjazottak
Új StarStore – Év kereskedője logót használhatnak az arra érdemes boltok
A CBA és a SPAR Magyarország nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
Átadásra kerültek a HoReCa Hősök 2021 elismerések
Izgalmas karrierek a TMK grillpartin
A történet folytatódik… Sikeres vállalkozónők és női vállalatvezetők kerestetnek 2021-ben is
Magazin: Újra díjaztuk a tavalyi év kiemelkedő promócióit
Befutott a Lidl!
Hatszoros Business Superbrands díjas a Trade magazin
Megjelent az FMCG-piac 2020. évi kereskedelmi toplistája – Befutott a Lidl az 1. helyre!
Izgalmas karrierek a trade marketingben talkshow – Trade Marketing Klub „hibrid” klubülés – online vagy személyes TÉRÍTÉSMENTES részvétellel, grillpartyval és tortázással
Izgalmas 15 hónap piackutatói szemmel
Nyitunk…
Idén is átadták „AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA 2020” – díjakat
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Várakozni, türelemmel
Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl
Kezdünk!
Szerelmem a trade marketing Konferencia – „Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl”
A dizájn körülöleli a fogyasztókat
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el… 2. rész
Óvatosan
Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el…
Ismét a Coca-Cola nyerte az „Év displaye” címet
Trade Marketing Klub „hibrid” klubülés – online vagy személyes részvétellel
Mindennél jobban
Magazin: Botrányok a marketingben
Az idei évtől StarStore logót használhatnak az arra érdemes boltok!
Az Auchan Magyarország az idei nívódíj nyertese
Megjelent a Trade magazin 2020/7-9. száma – Ajánló
Jön, nem jön
Magazin: 10 éves a MagyarBrands, a kiváló hazai márkákat elismerő program
Tavaly szépen bővültek a nagykereskedők és disztribútorok
Promóciónap díjakkal és szakmai előadásokkal
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
Kiderült, hogy ki Magyarország legsikeresebb vállalkozónője és női vezetője 2020-ban
A jövő itt van
Megjelent az FMCG-piac 2019. évi kereskedelmi toplistája – Második helyre ugrott a Lidl, a Tesco mögé
Business Dinner 2020: „Ilyen durva padlófékre nem kell még egyszer számítani”
Botrányok a marketingben
Figyelem, Trade Marketing Klub ONLINE JÚNIUSBAN!
Piackutatóktól első kézből: az első online TMK klubülés
Hatalmas ugrással a Lidl már a 2. helyen
Kiváló Termék és 5× Business Superbrands díjas lett a Trade magazin
Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2019” díjakat az online tartott szakmai napon
Kiváló Termék lett a Trade magazin
Sikeres volt az első online TMKlubülés – jövő héten jön a folytatás!
POPAI hírek: Zöld és újrahasznosítás az új hívószavak a POP-ban is
Magazin: Az Innovációs Termékverseny díjazottjai
FIGYELEM, Trade Marketing Klub ONLINE!
Magazin: Több kiállító és több látogató volt az idei Sirha szakkiállításon
Ez is elmúlik!
Magazin: A CSR élvonalában – CSR Hungary Díjak 2019
Áprilisban folytatódik a Trade Marketing Klub!
A vendéglátás egyben országimázs is
Bizonytalanul
Átadták a Sirha Budapest Innovációs díjakat
Trade Marketing Konferencia meghívó és jelentkezés
A trade marketing 10 év múlva
Ülésezett a Trade Parlament (2. rész)
Magazin: Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
Magazin: Ülésezett a Trade Parlament (1. rész)
A trade marketing jövője – merre tartunk?
Harmadszor
Magazin: Ami bennem nincs, azt hozod te
Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
A Bookline lett az Év kereskedője
Hatvan pályázó érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető címet 2019-ben
Magyar győzelmet ünnepel a POPAI
Magazin: Kevert stratégiák az elégedettségért
X, Y, Z másképpen, avagy hogyan tudjuk kihozni egymásból a legtöbbet?
Tovább bővültek a nagykereskedők is
Megjelent az FMCG-piac 2018. évi kereskedelmi toplistája
Idén is szépek a számok
Magazin: Cherchez la Fogyasztó
Magazin: Színes szakmai programok kísérték Az év legsikeresebb promóciója díjátadót
Magazin: A legkiválóbb magyar márkák
Gyere el te is az áprilisi TMK ülésre!
Gyere el te is az áprilisi TMK ülésre!
Akik döntenek
Átadták Az Év Trade Marketingese díjakat
Magazin: POPAI díjazottak 2018
Az Év Trade Marketingese 2018 verseny díjazottjai
„Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”
A februári „Szerelmem a Trade Marketing” konferencia témája: „Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”.
A februári „Szerelmem a Trade Marketing” konferencia témája: „Mi tudjuk, hogy megéri – megtérülés a trade marketingben”.
Magazin: A legforgalmasabb utca minden márkának mást jelent
Trade Marketing Klub 2019
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (2. rész)
Megvannak a győztesek! – MagyarBrands 2018
Negyedik alkalommal díjazták a legjobb boltokat
Életműdíj 2018
A Lánchíd Alapítvány idén is segített
Lánchíd Alapítvány
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Trade marketing utcáról utcára – Trade marketing klubülés 2018. november 15.
Magazin: Nem elég megnyerni, meg is kell tudni tartani – de hogyan?
Átadták Az Év Kereskedője díj 2018-as elismeréseit
Átadásra került az Életműdíj 2018
Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
Az FMCG az online kereskedelemben is dinamikusan növekszik – XV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, Visegrád, 2018. június 5–6. (3. rész)
A Spar nyerte a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
Minőség és megbízhatóság határon innen és túl
Érték és Minőség Nagydíjas a Trade magazin
Változó vásárlók, változó igények
Hökkentsd meg a vásárlót! – TMK klubülés 2018. szeptember 6.
Hökkentsd meg a vásárlódat!
Business Dinner: terítéken a gazdaságpolitika és a versenyképesség
Kereskedelmi Nívódíj a magyar termékekért
Jó volt a tavalyi év a nagykereskedőknek is
Trade Marketing Tavasz
Magazin: Átadták Az év legsikeresebb promóciója pályázat elismeréseit
Megjelent az FMCG-piac 2017. évi kereskedelmi toplistája
Meghívó a XV. Elektronikus Kereskedelem Konferenciára
Elismerés a cégnek, bizalom az ügyfeleknek
Így ítéltek ők!
Magazin: Előre, a digitalizációba! – Az offline kereskedelem jövője
Ismét sikeres innovációkkal versenyeztek a kiállítók
Gasztrofőváros három napra
A zsűri szemszögéből
Sirha Budapest 2018 kiállítás és termékverseny
A SuperStore verseny győztesei
POPAI POP Awards Magyarország 2017
Jön újra a Future Store!
Business Days 2017: fókuszban a csatornák (2. rész)
Év végi díjeső: kétszeres Business Superbrands és egyszeres MagyarBrands díjas a Trade magazin
MagyarBrands-díjas lett a Trade magazin
Bíráltak és ítéltek
Novembertől újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
Neki elhiszem
Magazin: Kereskedelmi trendek piackutatói szemmel
TESCO, COOP, SPAR a 2016-os dobogón
A Henkel adja a Magyar Márkaszövetség új elnökét
Csak alaposan!
Impresszum
A Decathlon lett Az év kereskedője
Az önfejlesztés jegyében
Innovációs sikerek
Rólunk
Nincs változás a dobogón: Tesco, Coop, CBA
Magazin: Trade marketing a digitális világban
Magazin: POPAI AWARDS 2015
Már használják a SuperStore 2015 logót
MI AZ A NEUROMERCHANDISING? … és mire használhatom? – workshop meghívó
Magazin: Versenyképesség vacsorára
Magazin: Versenyképesség vacsorára
Magazin: Ismét díjaztuk a legjobb promóciókat
Business Days 2015
Megjelent: Kereskedelmi TOPLISTA 2014
TMK Klubülés és grillparti – 2015. június 4.
Magazin: Kreativitás a trade marketingben
Trade Marketing Klub eseménynaptár 2015
POPAI Awards POP verseny díjkiosztó: ismét digitális az Év Displaye
Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 1. rész)
Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!
Promóciók diadala
Hogyan váljunk személyes márkává?
Tesco, Coop és CBA a Toplista élén
SIRHA Budapest 2014: új tartalom új formában
Business Days 2013
Támogatás, elismerés
Meglátni és megszeretni
14 díjazott a magyar POPAI Awardson
SIRHA Budapest 2014: formát ad az új tendenciáknak
Kiosztották a Gourmet by SIRHA díjait
Kik lettek 2013 trade marketingesei?
Tizennégy díjazott a POPAI Awards versenyén
Magazin: Promóciók és emóciók
Magazin: Új fogalom: kényszertudatos
POPAI 2003–13, avagy a magyar instore marketing egy évtizede
Magazin: Ajándéktrendek és POPAI-díjak
A SIAL idén a fenntarthatóságra fókuszált, mi az aranyéremre is!
10 díjazott a POPAI Awards versenyén
Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (1. rész)
Optimisták kisebbségben
Zsűritagokkal is újít a Product of the Year
Magazin: Piackutatók előadása a Metro Vevőakadémián
Magazin: 2011 legsikeresebb promóciói – Szakmai Nap és Díjátadó
A BNI Juliális Önt is várja július 7-én!
Főszerkesztői vélemény: Reménykedhetünk?
Product of the year Hungary 2012 – köszöntjük a nyerteseket
Magazin: Hősök és túlélők (1. rész)
BNI Juliális – család és üzlet egy helyen
„Az év legsikeresebb promóciója 2010” – a győztesek
Az év legsikeresebb promóciója 2010 – szakmai nap és díjátadó
Kereskedelmi tendenciák első kézből
Mit tehetünk?
Média-szemle
Kincstári dinamizmus
Áll a bál
Új idők, új világ (1. rész)
Protokoll-huncutságok
Hermann Zsuzsanna a Trade Magazin főszerkesztője kérdez Ács Tamástól a Magyar Márkaszövetség elnökétől
Promócióban a legjobbak
Megjelent a Kereskedelmi Toplista 2009!
Kilenc győztes élelmiszer utazik Párizsba
A felfedezésre váró korosztály
Figyelem! Forgalomelterelés! Business Days 2009 (1. rész)
Csemegepultok versengése
Terítéken a kódex és az áfa
Díjaztuk a tavalyi év legjobb promócióit
Szerelem recesszió idején
Csak egy út van, és az előrevezet
Tendenciák és innovációk az idei SIAL-ról
Mérhető-e a trade marketing?
Az EuroShopról első kézből
Túl a hazai fordulón
Jóslatok és tények Tapolcán (1. rész)