A Pek-Snack kapta idén az „Év Pop-up Üzlete” címet
A Trade magazin által kiírt StarStore – Év Kereskedője 2022 pályázaton Pop-up-Store kategóriában a Pek-Snack, Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata győzött. Az „Év Pop-up Üzlete” címet food truck kitelepüléseinek, valamint autójuk modern kialakításának és haladó dizájnjának köszönhetően kapta meg a magyar vállalat. A díjat az FMCG piac legnagyobb szakmai találkozóján, az idei Business Days konferencián vehette át a cég.
Nemcsak saját látványpékségeivel és kiskereskedelmi láncoknál való megjelenésével sikeres a Pek-Snack: országot járó food truckja rendszeres résztvevője a különböző meghatározó hazai rendezvényeknek és fesztiváloknak. A vállalat idén többek között a VOLT, Sziget és Strand Fesztiválon is megfordult feltűnő és dizájnos food truckjával, de a Forma 1 Magyar Nagydíjon és a Groupama Aréna főbb eseményein is jelen volt.
A rendszeres kitelepüléseknek, valamint a kocsi vonzó és fiatalos küllemének köszönhetően a Trade magazin által kiírt StarStore – Év Kereskedője 2022 pályázaton sikert ért el, miután a zsűri a vállalatnak ítélte az „Év Pop-up Üzlete” címet. A díjat Tapolcán, az FMCG piac legnagyobb szakmai találkozóján, a Business Days konferencián vehette át Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezetője és Molnár Gábor, a Pek-Snack kereskedelmi vezetője 2022. szeptember 22-én.
„Fontos visszajelzésnek tartjuk az elismerést, mivel sok munkánk van a food truck megtervezésében, kivitelezésében és a kitelepülések megszervezésében. Ezzel egy olyan gasztronómiai trendet követünk, amely manapság a virágkorát éli. Mindez számunkra azért is bír nagy jelentőséggel, mert a különböző rendezvényeken való megjelenéssel hatékonyan elérjük a fiatalokat, azt a célcsoportot, amely számunkra kiemelten fontos”
– hangsúlyozta Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezetője.
A Pek-Snack Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata, termékei országszerte több mint 1800 partnernél és több kiskereskedelmi láncban is kaphatók, valamint elérhetők Horvátországban, Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >