Rólunk

hermann-zsuzsanna

2020-ban már a XV. évfolyamába lép a Trade magazin. Az elmúlt időszakban igyekeztünk
bizonyságot adni arról, hogy a Trade magazin olyan előnyöket kínál lapszámról lapszámra, amelyekkel
nem rendelkezik jelenleg más az FMCG-szaklappiacon.

A szerkesztőségi és menedzseri stáb jól ismert szakemberekből áll, akikkel az elmúlt több mint
20 évben együtt szereztünk tapasztalatot ezen a piacon, bár nem fel tétlenül egy lapot képviselve.
aaa

A napi fogyasztási cikkek piacáról szóló magazin üzleti döntéshozók számára készül a legkisebb gyártó, forgalmazó, kereskedő vagy gasztro partnerünktől a legnagyobb cég menedzseréig, cégvezetőjéig, és természetesen minden számukra fontos szolgáltató- vagy termelővállalkozás döntéshozójáig. Fókuszba a gyártót és a számára legfontosabb értékesítési csatornákat helyezzük: a kis- és nagy kereskedőket, valamint a HoReCa egységeket.

Elérésükre országos, folyamatosan ellenőrzött adatbázist használunk. A Trade magazin nyomott példányszáma 2020-ban
lapszámonként 20 000. (Terjesztett példányszáma 19 676 auditáltan, 2019. II. fv. Matesz).

Szakmai elismerést jelent számunkra, hogy a Trade magazin 2018-ban elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat, illetve átvehettük
a Tudományos Újságírók különdíját. Ugyanettől az évtől kezdve használhatjuk a Magyar Termék tanúsító védjegyet is.

A kezdetektől a Nemzetközi Sirha Budapest szakkiállítás stratégiai partnere és hivatalos lapja a Trade magazin, így 2020-
ban is. A kiállításon rendezzük meg kétévente a több mint 600 négyzetméteres Future Store standot, a Jövő Áruházát.

A www. trademagazin.hu címen naponta friss hírekkel várjuk az érdeklődőket – a magazinhoz hasonlóan –
magyar és angol nyelven. Hírlevelünket Magyarországon és világszerte 5000 partnerünk, olvasónk e-mail címére küldjük el
minden munkanap. Honlapunk látogatottsága napi 2000-2500 fő, ahol megtalálható szaklapunk digitális kiadása is, amelyet
hírlevelünk is tartalmaz.

Híreinket és rendezvényeinket weboldalunk és hírlevelünk mellett nyomon követheti a Trade magazin Facebook, LinkedIn
és Instagram oldalán is. Eseményeinken készült szakmai videóinkat és összefoglalóinkat saját YouTube csatornánkon is
megtekintheti.

Munkánkat segíti, de még inkább elismeri, hogy tagjai lehetünk a World Retail Publishers nemzetközi szakmai csapatának
(korábbi nevén SIAL d’Or). Továbbá több hazai és nemzetközi piackutatónak vagyunk stratégiai vagy kizárólagos partnere.

Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Trade magazin 2020-ban már ötödször kapta meg a Business Superbrands
díjat, és harmadszor Magyar Brands elismerésben is részesültünk. Szintén idén a Magyar Termék védjegyhasználati jog
mellett megkaptuk a Kiváló Termék védjegyhasználati jogot is.

A szintén Érték és Minőség Nagydíjas Business Days egyedülállóan immár ötnapos konferenciánk az FMCG-szakma
legnagyobb eseménye. Több mint 750 résztvevővel, 100 előadóval, évi egy alkalommal képet ad a jelenlévőknek az
élelmiszer-gazdaság helyzetéről, a kereskedelem aktuális terveiről, a márkák legújabb innovációs törekvéseiről, valamint a
kommunikációs megoldások trendjeiről.

A cégvezetőknek rendezett Business Dinner üzleti vacsoránkra a szakma számára fontos személyeket hívunk meg
beszélgetőpartnernek.

Rendezvényeink többségét a Lánchíd Klubbal együttműködésben indítottuk, és szervezzük ma is. Aktívan részt vállalunk
a Lánchíd Klub által alapított Lánchíd Alapítvány munkájában a hátrányos helyzetű középiskolások megsegítéséért.

Egyre nagyobb hangsúly helyeződik minden piacon a fenntarthatóságra, ennek jegyében hoztuk létre saját versenyünket,
ahol szeretnénk megtalálni azokat a pozitív példákat, amelyek a fenntarthatóság szimbólumai lehetnek az adott évben.
Ezért a verseny nyertesei a „Fenntarthatósági szimbólum” díjban részesülnek.

A trade marketing munka elismeréseként hoztuk létre „Az év legsikeresebb promóciója” versenyt. Az eredményhirdetéshez
szakmai nap és díjátadó kapcsolódik.

Együttműködő partnerei vagyunk a Trade Marketing Klubnak, amelynek keretében évente egy konferenciát és több
klubülést szervezünk olyan kollégák számára, akik fontosnak tartják, hogy értékesítési vagy marketingmunkájukban a
trade marketing szakmai alapokon is helyet kapjon. 2009-ben hirdettük meg először „Az év trade marketingese” versenyt
és díjat, amelyet azóta is minden évben kihirdetünk.

A korábban SuperStore Design versenyünk 2020-tól már StarStore Design néven kerül meghirdetésre, amelynek célja, hogy
évente egy alkalommal díjazzuk a legharmonikusabb koncepcióval kialakított értékesítési pontokat, amelyek célközönségük
igényeit leginkább kielégítik, és mind kialakításukban, megjelenésükben, mind képviselt értékeikben harmonizálnak. A versenyhez
kapcsolódóan rendezzük meg a Trade magazin Facebook oldalán a StarStore közönségszavazásunkat, amelyre évente több
mint 10 000 szavazat érkezik az oldal követőitől. A díjátadásra minden évben a szakma legnagyobb eseményén, a Business Days
konferencia gálavacsoráján kerül sor, ahol a legsikeresebb StarStore átveheti a Store of the Year díjat is.

Alapító tagja vagyunk a POPAI Magyarország Egyesületnek, ahol a tagok közös célja a vásárláshelyi marketingkommunikáció,
az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának megértése, növelése (www.popai.hu).

A Trade magazin sikeréhez a jövőben is szükségünk van az Ön együtt mű ködésére, visszajelzése i re és partnerségére. Kérem,
használja lapunkat, vegye igénybe szolgáltatásainkat, és adjon lehetőséget, hogy bizonyíthassunk az Ön számára is!

alairas
Hermann Zsuzsanna
ügyvezető-főszerkesztő
Trade magazin – a szaklap

Díjak, elismerések: