Magazin: Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
A Trade magazin idén is versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át a nemzeti dohányboltokig éppúgy, mint a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
A 2019. évi versenyre a korábbi évekhez nagyon hasonlóan, 29 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A június 30-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, a Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, Németh Péter egyetemi tanár, Harcos Andrea, a Kantar-Hofmann kutatási igazgatója, Havasiné Kátai Ildikó, a Trade Marketing Klub alapító tagja és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
A magas színvonalú pályamunkák 2019. szeptember 16–20. között bemutatásra kerültek az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol öt nap alatt a jelenlévő 750 részt vevőnek is volt lehetősége megtekinteni a pályázatokról készült prezentációkat digitális totemoszlopon. Az eredményhirdetésre 2019. szeptember 19-én, a konferencia gálavacsoráján került sor, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló porcelán aranytömböket.
A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pontok képviselői átvehették a Store of the Year Hungary 2019 díjat is.
Idén először különdíjak átadására is sor került, mivel a szakmai zsűri úgy ítélte meg, hogy ezek a pályázatok a saját kategóriájukban elért eredményen túl, egyes értékelési szempontokban a legjobb eredményt érték el, és példaértékűek.
Az idei pályázóink ismét közönségszavazáson vettek részt Facebook-felületünkön, melyre közel 9000 szavazat érkezett. A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.
Gratulálunk a nyerteseknek!
DíJAZOTTAK
Store of the Year és Szupermarket kategória győztes: Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.
Pályamunka megtekinthető: 1011 Budapest, Batthyány tér 5–6.
XXI. SZÁZADI ÁRUHÁZ PATINÁS KÜLSŐBEN
Store of the Year és Szakbolt-Non Food kategória győztes: BENU Magyarország Kft.
Pályamunka megtekinthető: 1191 Budapest, Üllői út 201., Shopmark
BENU/SHOPMARK GYÓGYSZERTÁR
Különdíjas: AUCHAN BUDAÖRS (Auchan Retail Magyarország )
Pályázati kategória: Hipermarket
Pályamunka megtekinthető: 2040 Budaörs, Sport u. 2–4.
AUCHAN BUDAÖRS, ahol az élményközpontú vásárlásé a főszerep
Különdíjas: REÁL ALFA SZUPERMARKET (Reál Hungária Élelmiszer Kft.)
Pályázati kategória: Szupermarket
Pályamunka megtekinthető: 1116 Budapest, Kondorosi út 6.
REÁL ALFA SZUPERMARKET
Kapcsolódó cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. A…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Európai Kereskedelem Napja: átalakul a szektor
Huszadik alkalommal rendezték meg az Európai Kereskedelem Napját, amelyen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >