Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat és elismerést, mint az immáron 3. alkalommal kiírt Signature 40 talentpályázata. Ez a rangos verseny, mely a jövő marketing- és kommunikációs reménységeinek felkutatására és elismerésére szolgál, idén még magasabb szintre emeli a tehetségek felfedezésének és kiemelésének folyamatát. Pályázni 2024. augusztus 19-ig lehet. Hatalmas érdeklődés mellett már most több mint 1100 főt ajánlottak a listára, meghaladva a 2023-as rekord 901 fős ajánlást. A díjátadó ezúttal is az év szakmai és üzleti eseményén, a Marketing Summiton kerül megrendezésre, amely 2024. szeptember 19-én a MÜPA épületében lesz.
Az alapelvek és az újítások
A Signature 40 továbbra is az alapítás óta bevált gyakorlatokat követi, melyek biztosítják, hogy a lista csak a legjobbak legjobbjait tartalmazza. A verseny célja egyfajta talent lista összeállítása, ugyanis a marketingdöntéshozói szint alatti operatív szakemberekre koncentrál. Csak megbízói, ügynökségi vagy médiaoldalról érkező ajánlások alapján lehet nevezni, és ezeket a tehetségeket meghívásos módon lehet bevonni a versenybe.
A folyamat fontos garanciája, hogy 8 tematikus listán keresztül teszik objektíven összemérhetővé a jelölteket. A tematikus listák szerepe az előszűrő folyamatban idén még nagyobb hangsúlyt kap. Kizárólag azok a szakemberek kerülhetnek be a végső TOP 40-be, akik ezen a szűrőn is sikeresen átmennek.
2024 újdonságai
A 2024-es év egyik legnagyobb újítása, hogy csak a TOP 3 pontszámot elérő szakembereket rangsorolják, míg a többi jelentkező külön rangsor nélkül, Signature elismeréssel szerepel a tematikus listákon, és így pályázhatnak a TOP 40 elismerésére. Ez az újítás biztosítja, hogy a legjobb tehetségek valóban kiemelkedjenek, és lehetőséget kapjanak a nagyközönség előtti bemutatkozásra.
Az idei év másik nagy újdonsága a dedikált pénzügyi lista, amely a korábbi TELCO tematikus lista helyére lép. Ez a lista a pénzügyi és biztosítási szektor szakembereinek elismerését célozza, és új lehetőségeket kínál ezen ágazatok legjobb tehetségeinek bemutatkozására.
A vándordíj koncepciója
A Signature 40 frissességének alapja a különleges vándordíj jelleg. Az adott évi TOP 3 díjazott a következő évben a zsűriben, illetve az S40 kuratóriumban kap helyet, így formálhatják és alakíthatják a jövőbeli listákat. Ez a dinamikus rendszer biztosítja, hogy a díj mindig a legaktuálisabb szakmai trendeket tükrözze, és folyamatosan fejlődjön.
A Signature 40 jelentősége
A Signature 40 nem csupán egy rangsor. Ez egy elismerés, amely a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek szól, akik nem csak követik, hanem formálják is a trendeket. Azoknak, akik munkája példaértékű a szakmában, és akik valóban kiemelkednek a többiek közül.
„A Signature 40 lehetőséget kínál arra, hogy a szakma legjobbjai közé tartozhass, és elismerést szerezz a munkáddal. Az alapítás óta sikeres gyakorlatnak megfelelően 2024-ben is csak a legkiemelkedőbb szakemberek kerülhetnek fel a listára, biztosítva, hogy a jövő marketing- és kommunikációs szakembereinek legjobbjait ünnepelhessük.”

Vaszary Ádám
– mondta Vaszary Ádám, a díj alapítója.
Az Elit Klub
A Signature 40 nem csak egy lista, hanem egy platform, amely a tehetséget, a kreativitást és a szakmai kiválóságot ünnepli. 2022-es alapítása óta már közel 130 fő mondhatja magát Signature-nek. Ha úgy érzed, hogy idén Te vagy az egyik ilyen tehetség, akinek helye van a tematikus listákon vagy a TOP 40 jelölt között, ne habozz, jelentkezz, és légy részese ennek az izgalmas közösségnek!

Hermann Zsuzsanna
A Signature 40 egy egyedülálló lehetőség arra, hogy elismerést és figyelmet kapj a szakmádban. A listára csak a legkiemelkedőbb szakemberek kerülhetnek fel, akik valóban formálják a marketing és kommunikáció jövőjét. Ha úgy érzed, hogy Te is közéjük tartozol, szerezz egy ajánlást, jelentkezz még ma, és mutasd meg a világnak, mire vagy képes!
„A tematikus listák közül a Trade magazin idén is az FMCG és a Trade listákat támogatja ajánlásokkal, zsűrizéssel, és ismét egy kivételesen nagyterjedelmű médiamegjelenéssel a 2024/10., október elején megjelenő lapszámában. Nagyon drukkolunk, hogy minél többen, minél jobb helyezést érjenek el 2024-ben is, amihez majd a Marketing Summit díjátadóján fogunk személyesen is gratulálni!”
– mondja Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
További információ: signature40.hu
Kapcsolódó cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >Elindult a 7. Art is Business Díj pályázati időszaka
2025-ben hetedik alkalommal pályázhatnak az értékalapú együttműködésekben érdekelt kulturális és…
Tovább olvasom >Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >