X, Y, Z másképpen, avagy hogyan tudjuk kihozni egymásból a legtöbbet?
Már elég sok mindent tudunk a különböző generációkról, szokásaikról, preferenciáikról, de a Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös találkozóján most más szempontból ismerhetjük meg ezt a kérdéskört.
Megkértünk szakértőket és a generációk néhány ismert képviselőjét, hogy beszéljenek a szeptemberi klubtalálkozónkon arról, hogy hogyan tud(na) legjobban együttműködni a 3 generáció.
Mi kell ahhoz, hogy a legtöbbet „hozzuk ki” egymásból, akár mint célcsoportból, akár mint marketinges, trade marketinges, sales-es kollégából, főnökből, beosztottból?
Kihez mi a kulcs?
Hogyan ne kommunikáljunk?
Kinek mi jelent nehézséget, motivációt, akadályt? Kinek mi az, ami semmit nem jelent, mégis feleslegesen erőltetjük?
Milyen tévhiteink vannak egymásról?
Mit mutatnak az egyedülálló friss kutatási eredmények?
…
És még hasonló témák, amelyek mindennapjainkban is felmerülnek, amikor együttműködünk és egymás gondolatait próbáljuk kitalálni.
Vendégeink:
Vörös Mónika, Unilever, regionális HR vezető
Seres Attila, NMS Hungary Piackutató, Client Service Director
Bedy Krisztina, Avantgarde PR Ügynökség, ügyvezető igazgató
a Z generációból Boldzer – lifestyle és Youtube témákban
az Y generációból Schönekker László – sport, lifestyle, Insta, Face témákban, akinek ősszel indul TV-műsora
Forgách Réka, Essity, Zewa Brand Manager
Gaál Eszter Regina, a Shop! Global Awards nemzetközi POP-verseny Student kategória győztese
A klubülés időpontja és helyszíne:
2019. szeptember 5., csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti tárgyaló
Az eseményen ünnepélyes díjátadó keretében átadjuk a POP szakma „Oscar”-jaként számon tartott Shop! Global Awards győzelmi trófeáját, amelynek idén Student kategóriában magyar győztese lett. A pályázó és a pályamunka is bemutatkozik.
Kinek érdemes eljönni erre a kitekintő jellegű eseményre?
- aki a marketing, a trade marketing vagy az értékesítés területén dolgozik, szállítói vagy szolgáltatói oldalon
- aki a HR vagy kapcsolódó területen dolgozik
- aki egyre hatékonyabb kolléga és vezetővé szeretne lenni
- aki szeretne mások tapasztalataiból tanulni
- aki szeretne ötleteket, ihletet kapni a saját promócióihoz, munkájához
- aki szeretne kollégákkal megismerkedni a szakmából
- aki szeretné jól érezni magát a mindennapos „hajtás” mellett
Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot a következő linken 2019. szeptember 2-ig:
A találkozón részt lehet venni éves Trade Marketing Klub tagságival, vagy POPAI tagsággal, vagy egyszeri belépővel. Az egyszeri belépő ára 15 000 Ft + ÁFA.
Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételedet biztosítani.
Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 06 26 310-684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >