Jön a Trade Marketing Klub: piackutatóktól, elsőkézből
Szeretnéd megtudni, hogy hogyan alakultak az erőviszonyok a fogyasztási cikk piacon, hogy a vásárlók mit tartanak fontosnak, hogy milyen hatása volt, van a rezsi növekedésnek, a háborúnak, hogy mire számíthatunk 2023-ban? Akkor gyere el a Trade Marketing Klub online, térítésmentes klubülésére, április 13-n 15,00 órakor!
Előadóink:
- Turcsán Tünde, a GfK FMCG igazgatója
- Czikora Csilla, a NielsenIQ ügyfélkapcsolati igazgatója
- Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója
A piackutatók megosztják velünk a 2022 teljes év és idei első két hónap elemzéseit.
Csak regisztrálj 2023. április 11-ig a neveddel és emailcímeddel honlapunkon ezen a linken:
https://trade-marketing.hu/piackutatoktol-elsokezbol-2023/
Az általad megadott email címre küldjük az online esemény részvételhez az MS Teams linket.
FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak részt venni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a MS Teams linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikk piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Ne maradj le az év egyik legátfogóbb, fogyasztási cikk piaci…
Tovább olvasom >Félelem és biztonság
Az utóbbi időben egyre több aspektusból, egyre több eseményen halljuk…
Tovább olvasom >Infláción innen és túl
Az áremelkedés, az élelmiszerinfláció ma a legnagyobb félelem hazánkban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >