Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit, akit érdekel, hogy a márkák hogyan alkalmazták a sportot márkaépítésre idén. A Bonafarm Csoport két nagy márkája, a PICK és a Mizo lesz ebben segítségünkre, és átadjuk az idei POPAI nemzetközi verseny hazai fordulójának elismeréseit is.
A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország Egyesület közös eseménye már hagyomány minden év novemberében, ahogy az is, hogy a Trade magazin Business Days konferenciáján zajló POP verseny eredményhirdetésére és megannyi gratulációra is ilyenkor kerül sor.
Házigazdánk lesz ez alkalommal is a PICK Szeged és a Sole-Mizo trade marketing csapata, hogy bemutassák kendőzetlenül tapasztalataikat az idei év kiemelt sporteseményei közül, az EB-re épített márkakommunikációjukról, mint a vásárlókat megérintő és megmozgató élményforrásról a trade és shopper marketingben.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött, és korlátozott befogadóképességű, ezért kérjük, hogy aki részt kíván venni, mielőbb jelentkezzen az alábbi linken november 24-ig!
Időpont: 2024. november 28. 15-18 óra
Helyszín: MOMKult, 1124 Budapest, Csörsz u. 18. Szabó Lőrinc terem
Jelentkezési határidő: 2024. november 24.
Regisztráció: https://trade-marketing.hu/shopper-olimpia-eredmenyek-a-popai-al-kozos-talalkozo-popai-awards-pop-verseny-dijkioszto/
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvasható a következő eseménymeghívó. Követéshez link: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >