A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.
„Ezzel a megállapodással a PwC tovább erősíti versenyképességét a hazai és régiós piacon”
„Egyrészt nyitunk egy folyamatosan növekvő és gyorsan változó iparág, a retail és e-kereskedelem irányába, másrészt megerősítjük az adatvagyonnal foglalkozó, több mint 40 fős csapatunkat, és kiegészítjük azt adatszolgáltatási képességekkel is”

A GKID az elmúlt 11 év alatt a magyar e-kereskedelmi piac első számú piackutató és tanácsadó cégévé vált
A GKID az elmúlt 11 év alatt a magyar e-kereskedelmi piac első számú piackutató és tanácsadó cégévé vált. A cég nevéhez köthető többek között az ország legátfogóbb és legismertebb e-kereskedelmi kutatássorozata, a Digitális Kereskedelmi Körkép, valamint az e-kereskedő vállalatokat rangsoroló – komoly presztizsértékkel bíró – eTOPLISTA megalkotása. A GKID építette fel az e-kereskedelmi piac első hazai csomagvolumen alapú forgalmi modelljét is, ami már közel 10 éves múltra tekint vissza. „Az online kereskedelemhez köthető riportjaink mára iparági és szabályozói szinten is elismert hivatkozási alapnak számítanak” – mutatott rá Timár Szabolcs, a GKID egyik társalapítója. Cserjés-Kopándi Ildikó kihangsúlyozta, hogy a GKID-hez köthető a magyar csomaglogisztikai piac egységes adatszolgáltatáson alapuló piacmérésének elindítása, valamint a digitális média fogyasztási szokásokra nagy hatással bíró streaming platformok felhasználói mérésének elindítása is.
„A tranzakcióval elsődleges célunk a GKID digitális gazdaságon belüli szolgáltatásainak további bővítése, valamint a versenyképességünk és a szerepünk növelése azáltal, hogy a PwC tanácsadási üzletágának széleskörű, technológiai és stratégiai portfóliójához csatlakozunk. Jövőbeni terveink között kiemelt fontosságú, hogy standard szolgáltatásainkat a PwC nemzetközi hátterével, a hazai mellett régiós piacokra is kiterjesszük”
„A GKID kutatási és e-kereskedelmi szakértelme egyértelműen hozzájárul ahhoz, hogy a PwC széleskörű megoldásokat nyújtson a retail és e-kereskedelmi szektor szereplői számára, legyen szó piaci vagy makrogazdasági trendekről, bővülésről, de akár új üzleti modellek megismeréséről“
Kapcsolódó cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >