Az EuroShopról első kézből
A kiállítás után egy héttel, március 6-án rendezte a POPAI Magyarország második szakmai estjét, amelynek témája az EuroShop kiállítás újdonságainak és érdekességeinek bemutatása volt. Az előadó POPAI-tagok személyes kiállítási tapasztalatukról számoltak be a második nyílt POPAI-esten.
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője összefoglalta a kiállítás jellemzőit, és felhívta a figyelmet olyan eladásösztönző megoldásokra, amelyek Magyarországon egyelőre nem jellemzőek. A bútorok tekintetében előtérbe kerültek a fa és fahatású üzletberendezések, a friss áru kínálásánál olyan technikák (víz, párologtatás), amely segítenek, hogy természetes módon maradjon hosszabb ideig szép és friss az áru. Megjelentek a háromdimenziós megoldások mind a displayek, falitáblák esetében, mind a kirakatoknál.
Csíkné dr. Kovács Klára, a Karrier & Stílus ügyvezetője a megbízók szemével járta végig a kiállítást. Felhívta a figyelmet olyan különleges megoldásokra, mint például az OTC-termékek mágneses technikán alapuló displaykínálója, vagy a dohányzók számára a munkahelyi dohányzás higiénikus megoldására bemutatott eszközök és azok reklámértéke, illetve a kölni Globetrotter jövőáruház teljes körű helyszíni szolgáltatásai.
Tichy Ákos, az Idea Zone ügyvezető igazgatója beszámolt arról, hogy a kiállítás öt napján több megkeresést kaptak, mint más esetben három kiállítás alatt összesen, és a megbízások konkrét megrendelésekre, fejlesztésekre vonatkoztak. A kiállítással kapcsolatos szakmai meglátásaiban felhívta a figyelmet olyan egyszerű megoldásokra, amelyek a praktikusságot és rugalmas megoldásokat támogatja, mint például a görgős gondolamozgató rendszer, vagy az egyszerű, vásárlásra ösztönző, költséghatékony displayrendszerek.
Pesti Tímea, a HL regionális igazgatója, mint az egyik legnagyobb nemzetközi kiállító vett részt a kiállításon. Prezentációjában bemutatta azokat a technikai újdonságokat, amelyeket a HL más országokban már kínál partnereinek, de bemutatta a kiállítás POPAI Village megjelenését, és az egyre többeket lázba hozó MARI-projekt részleteit.
Az esten jelen volt a Düseldorfi Vásárképviselet hazai vezetője, Máté Szilvia is, aki már a három év múlva nyitó kiállításhoz kapcsolódó információkat osztotta meg a vendégekkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >