FIGYELEM, Trade Marketing Klub ONLINE!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 04. 03. 18:16

A jelenlegi helyzethez alkalmazkodunk és az április 23-i Trade Marketing Klubot online tartjuk meg.

Fontosnak tartjuk, hogy a friss piaci információk mindenképpen eljussanak hozzátok, így a piackutató cégeket felkértük, hogy online tartsák meg összefoglaló előadásukat.

A Trade Marketing Klub online találkozón a lehető legtöbb szempontból fogjuk megvizsgálni a fogyasztási piacot.

Idén rekordszámú, 6 piackutatót hívtunk meg, hogy mutassák be, hogy 2019-ben hogyan alakultak a piaci tendenciák és mit látnak az első három hónapban a megváltozott piaci környezetben, illetve elsősorban a korona vírus fogyasztásra és vásárlási szokásokra gyakorolt hatásában.

A GfK, Nielsen, GKI Digital, NMS, Offerista Group és a RetailZoom szakemberei az egész magyar piacot bemutató, valamint trade marketing specifikus elemzéseket is mutatnak a klubülés résztvevői számára.

Miért alakultak úgy a tavalyi számok, és mi minek volt a következménye? Mi változott és mi maradt változatlan? Az utóbbi hónapokban egyre több kollégát foglalkoztat, hogy a válság jelei milyen területeken nyilvánulhatnak meg, és vajon ez majd miben befolyásolja a piacot és a mindennapi működést?

Amikor elkezdtük szervezni az áprilisi találkozót, még nem számítottunk arra, hogy a koronavírus hatással lehet a mi gazdaságunkra is. Most szinte napról napra változik a helyzet.

Fontosnak tartjuk, hogy megosszuk egymással a gondolatainkat a helyzetről és kérdezhessük a piackutatókat, hogy ők hogy látják a jelen elemzések alapján a jövőt.

Ha szeretnéd egy délután alatt a legátfogóbb és legfrissebb piaci körképet kapni az FMCG piacról kutatóktól, akkor feltétlenül csatlakozz

  1. április 23-án 15,00-kor kezdődő

Trade Marketing Klub

„Piackutatók elsőkézből”

ONLINE rendezvényére!

Előadóink:

Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója

Dorogi Adrienn, az NMS Hungary senior kutatója

Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója

Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója

Orbán Tímea, az Offerista Group country managere

Turcsán Tünde, a GfK kereskedelmi vezetője

Az eseményt 17,30-ig tartjuk.

Regisztrálni 2020. április 21-ig lehet a következő linkre kattintva:

http://trade-marketing.hu/piackutatoktol-elso-kezbol-klubules/

FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak résztvenni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.

A részvételhez nincs szükség külön applikáció letöltésére, csak egy kommunikációs eszközre (számítógép, laptop, tablet, mobiltelefon), amelyen a hang és képközvetítése lehetséges.

Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:

a fogyasztási cikk piacon dolgozó

  • értékesítési szakembereknek
  • trade marketingeseknek
  • marketingeseknek
  • POS gyártóknak
  • szolgáltató cégek munkatársainak

 

Az online klubülésen éves Trade Marketing Klubtagságival tudsz részt venni vagy lehetőség van az alkalmi részvételre is.

Az alkalmi díjból most 7.000 Ft kedvezményt kapsz, így 12.000 Ft + áfa díjért vehetsz részt az online klubülésen (19.000 Ft + áfa helyett!).

A klubtagok pedig elhívhatnak magukkal még egy résztvevőt, aki grátisz vehet részt az ülésen!

Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot olyan email címmel, ahova az online találkozó linkjét küldhetjük!

Látogass el megújult honlapunkra – www.trade-marketing.hu -, ahol értesülhetsz a Klub eseményeiről, in-store versenyekről és szakmai cikkeket olvashatsz!

További információért Kiss Laurához fordulhatsz: [email protected] email címen és telefonon a 06 30 335 3871 számon.

Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,

a Trade Marketing Klub alapítói