Adat és intuíció
A Trade Marketing Klub nyári találkozóján az adatalapú intuícióról a Synetiq előadásában kutatási oldalról hallhattak a résztvevők. Gyakorlati oldalról pedig Szabi, a pék mondta el a történetét, hogyan lett, megérzéseire és ötleteire hagyatkozva, országosan ismert, egyre növekvő számú pékség, étterem és delikátesz alapítója.
Júmius 2-án, kellemes koranyári délután került megrendezésere a Trade Marketing Klub rendhagyó találkozója Szentendrén, a Panificio il Basilico Étterem és Pékségben. Az egybegyűlteket Kátai Ildikó, a Klub társalapítója köszöntötte.
Reklámok a laborban

Fülöp Péter, Synetiq, vezető kutató
Fülöp Péter, a Synetiq vezető kutatója elmondta, hogy a neuromarketing eszközeivel, laboratóriumi körülmények között vizsgálják a reklámokra adott nem tudatos reakciókat. A különböző szenzorokkal agyhullámokat, szívritmust, bőrellenállást és a nézést is elemeznek. Az eredmények alapján a megértés, az érdeklődés és a tetszés pillanatai és tényezői felderíthetőek, így egy jobb vágás és időzítés vagy más változtatások növelhetik a reklámok hatékonyságát. Fülöp Péter azt is összefoglalta, hogy adatok nélkül milyen mintázatok mentén csúszhatnak félre a marketing döntések.

Bihi Zoltán, Synetiq, ügyfélkapcsolati manager
Bihi Zoltán, a Synetiq ügyfélkapcsolati menedzsere prezentációjában leszögezte, hogy az adatvezérelt kreativitás létező fogalom hiszen az érzelem-mérések számszerű támpontot adhatnak a reklámzajból való kitűnés és a sikeres üzenet-átadás területén. Számos szemléletes példán át bemutatta, hogy a vágás, a story vagy épp a hang neuromarketing méréseken alapuló megváltoztatásával milyen látványos eredményeket értek el. Bemutatta, hogyan segítik a hirdetők munkáját a minél hatásosabb kreatívok létrejöttében azzal, hogy valós és elfogulatlan képet adnak a célközönség reklámmal kapcsolatos érzéseiről és az üzenetek megértéséről.
Jó alapanyagokból finom ételek

Szabadfi Szabolcs, a Pék
Szabi, a Pék a nagymamájától tanulta a kenyérsütést és a főzést, majd Ausztriában és Olaszországban képezte tovább magát, így a precizitást ötvözi a szenvedéllyel és a kreativitással. Közben Magyarország legismertebb és legkedveltebb pékjévé vált, éttermeket, üzleteket, fánkozót nyitott és több mint 160 000 követője van a közösségi médiában. Mindig újabb és újabb ötletekkel lepi meg a vásárlóit és szerez egyre több hívet a termékeinek. A népszerű tanfolyamaira több százas várólistáról lehet bekerülni, de gyerekekkel, hátrányos helyzetű fiatalokkal szinte minden héten foglalkozik Szabadfi Szabolcs. Szentendrén biokertje is van, ahol a fűszereket, paradicsomot termeli. Mindne beszerzési forrását maga ellenőrzi, a minőség elkötelezettje. A hagyományokat ápolja, de a legmodernebb eszközöket is szívesen alkalmazza a folyamatok hatékonysága érdekében. A siker kulcsa a hiteles, fáradhatatlan, szeretett személyiség és a magával ragadó történet. A finomságok mindezt leképezik, tükrözik és magukért beszélnek.

Szabi, a Pék a TMK alapítóival: Hermann Zsuzsanna, Csiby Ágnes, Szabadfi Szabolcs, Kátai Ildikó
Az eseményről bővebben lapunk következő számában számolunk be.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen
Ha Valentin-nap, akkor „Szerelmem a trade marketing konferencia” immár 22…
Tovább olvasom >Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >Árrésstop kontra áfacsökkentés: megoldás az inflációra vagy politikai viták terepe?
A kormány március közepétől életbe léptette az árrésstopot, amely szerint…
Tovább olvasom >