Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!
Program:
Szeptember 23., kedd
14.00–15.00 Időmérő edzés – Az első Lánchíd Klub workshop
Exkluzív kutatási eredmények az FMCG piac jövőbeli értékesítési várakozásairól
Moderátor: Tóth Zoltán ügyvezető igazgató, MindZ
Előadók: Dörnyei Otília és Tóth Zoltán;
Kerekasztal-résztvevők: Sófalvi Attila kereskedelmi igazgató, Tchibo; Sóskuti György kereskedelmi igazgató, Nestlé, továbbá a kutatásban részt vett néhány cég kereskedelmi vezetője
A beszélgetésben és a konferencián is részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai:
Hovánszky László elnök (Metspa); dr. Andics Jenő (Carneol); Baja Sándor (Randstad); Benedek László (Kaiser Food); dr. Csirszka Gábor (Estraco); Fazekas Endre (Sió-Eckes); Fekete Zoltán (Márkaszövetség); dr. Fischer Béla (Cukoripari Egyesülés); Földesi György (Binzagr); Gyenes András (Unilever); Házi Zoltán (Nagybani Piac); Hermann Zsuzsanna (Trade magazin); Justin István (Pek-Snack); Kálmán Csaba (Dr. Oetker); Kedves Ferenc (Partner in Pet Food); Kovács László (Pick Szeged); Kozák Ákos PhD. (GfK); dr. Köves András (NT); Krizsó Szilvia (Krizshow); Kujbus Tibor (Reál); Magyar Péter (Tradeover); Matus István (Antra ID); dr. Miklósvári Géza (Pepsi Cola); Molitórisz Károly (Univer Product); Murányi László (Franchise Szövetség); Plutzer Tamás (Aquarius Aqua/Buszesz); Poór Zoltán (GoodMills Group); Rácz József (Prémium Kert); Saltzer Kornél (Spar);Seregi György (Vajda Papír); Sófalvi Attila (Tchibo); Sóskuti György (Nestlé); Soltész Gábor (Ostoros-Novaj Bor); Soltész Gergő (FHB); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (Nielsen); Székács Tibor (Aldi); Szilágyi László (Sole-Mizo/Bonafarm); Tarsoly József (Coca-Cola Ausztria); dr. Tímár Imre (Tanner Trade); Tóth Zoltán (MindZ); Vuleta Zsolt (Borsodi); Boros Péter; Kuti Ferenc;
15.00–15.30 Kávészünet
15.30–17.00 Előfutamok – Márkák és a sport
Autók, motorok, FMCG világmárkák, celebek – és minden, ami mögötte van
Moderátor: Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad
Előadók és kerekasztal-beszélgetésben résztvevők: Németh Ottó marketingvezető, Henkel; Stefano Favaro sportmenedzser; Szalay Balázs versenypilóta, Opel Dakar Team; Talmácsi Gábor világbajnok gyorsasági motorversenyző és további neves résztvevők
17.00–20.00 Szabadedzés
20.00–24.00 Bemelegítés – Vacsora és meglepetésprogram, pohárköszöntő Szalay Balázzsal
Szeptember 24., szerda
9.30–11.30 Nagypályások – Kereskedelmi blokk, I. rész
A kereskedelemben is csak a változás állandó – célok és eredmények
Moderátor: Kozák Ákos PhD.ügyvezető igazgató, GfK
Kerekasztal-résztvevők:, Ambrus Gábor beszerzési vezető, Auchan; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa; Jean-Sebastien Blum senior beszerzési vezető, Metro; Eric Tavoukdjian, Tesco; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán beszerzési igazgató, CBA; Nyíri Tamás cégvezető, Spar; és további neves résztvevők
Előadók: Eric Tavoukdjian, Tesco; Kozák Ákos PhD. ügyvezető igazgató, GfK; Pálenik Elza minőségbiztosítási vezető, Metro
11.30–12.00 Kávészünet
12.00–13.00 Kötöttfogás – Kereskedelmi blokk, II. rész
Szolgáltatók a kereskedők és beszállítóik között – hatékonyságnövelésre fókuszálva
Moderátor: Kozák Ákos PhD. ügyvezető igazgató, GfK
A kereskedelmi láncok kerekasztal-beszélgetése folytatódik
Előadók: Országh Örs; Hovanyecz Norbert ügyvezető igazgató, SuperShop
Kerekasztal-résztvevők:Ambrus Gábor beszerzési vezető, Auchan; Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann; Kujbus Tibor cégvezető, Reál; Noszlopy Zoltán beszerzési igazgató, CBA; Nyíri Tamás cégvezető, Spar;
13.00–14.30 Ebéd
14.30–17.00 Világbajnokság – Makrogazdasági és export blokk
Mi történt a világ gazdaságában az elmúlt egy évben, és ez hogyan hat Magyarország gazdaságára a következő egy évben
Moderátor: Soltész Gergő
Előadók és kerekasztal-beszélgetésben résztvevők: Jaksity György elnök, Concorde; Kun Gábor vezérigazgató-helyettes, Magyar Nemzeti Kereskedőház; Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató (Magyarország), fogyasztói kutatások igazgató (Kelet-Európa), Nielsen
16.70–16.30 Kávészünet
16.30–18.00 Triatlon, öttusa, tízpróba – Export és beruházási blokk
Export-import relációk és beruházások közel s távol
Felkonferálja: Dr. Köves András kereskedelmi igazgató, NT
Előadók: Bödőcs Róbert üzletfejlesztési és befektetés-ösztönzési elnök-helyettes, HIPA; Kun Gábor vezérigazgató-helyettes, Magyar Nemzeti Kereskedőház;
17.00–20.00 Szabadedzés
20.00–02.00 Barátságos mérkőzések – Kerti parti és meglepetésprogram
Szeptember 25., csütörtök
9.00–10.30 Csapatkapitányok találkozója
Mezőgazdaság, feldolgozóipar, kereskedelem – hatás, kölcsönhatás
Moderátor: Házi Zoltán ügyvezető igazgató, Nagybani Piac
Előadók: Szöllősi Réka szövetségi titkár, ÉFOSZ; Gyovai Györgyi Gyovai Györgyi customer communications and marketing director, Nestlé; Vámos György főtitkár, OKSZ és további neves résztvevők
10.30–11.00 Kávészünet
11.00–12.30 Díszpáholyban – VIP ágazat: Malom- és sütőipar
Termékpálya-áttekintés: piaci előnyök és hátrányok
Moderátor: Justin István ügyvezető igazgató, Pek-Snack és Poór Zoltán ügyvezető igazgató, Goodmills Group
Kerekasztal-beszélgetésben résztvevők: Éder Tamás alelnök, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara; Dr. Lakatos Zoltán elnök, Magyar Gabonafeldolgozók, Takarmánygyártók és Kereskedők Szövetsége és vezérigazgató Hajdú Gabona; Septe József elnök, Magyar Pékszövetség; Blázsik Ferenc tulajdonos, Sikér; Galántai János tulajdonos-ügyvezető igazgató, Pek-Snack; Ludászné Máté Ilona cégvezető, Calypso Plus; Szilágyi Márta elnök-vezérigazgató, Goodmills
12.30–13.30 Ebédszünet
13.30–15.00 Bajnokok Ligája – Márkaszövetségi blokk
Küzdelem – siker – kontroll – fókusz
Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Magyar Márkaszövetség
Előadók: Adrian Cernautan ügyvezető igazgató, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.; Gyenes András, ügyvezető igazgató, Unilever; Michael Nixon ügyvezető igazgató, Nestlé; Joris Huijsmans vezérigazgató, Heineken
15.00–15.30 Kávészünet
15.30–17.00 Egy hajóban evezünk – Non-food márka blokk
Hazai-import, kicsi-nagy, A-B: reflektorban a kozmetikai és vegyi márkák
Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Magyar Márkaszövetség
Előadók: Szűcs-Villányi Ágnes kereskedelmi kapcsolatok osztályvezető, Nielsen;
Kerekasztal-beszélgetésben résztvevők: Brodár Szilvia customer marketing director, Unilever; Tóth Balázs ügyvezető igazgató, Target Sales Group; Varga László értékesítési vezető, Henkel BC; Venter Zoltán ügyvezető igazgató, SCA
17.00–17.15 Kávészünet
17.15–18.30 Szurkolói nap – Kihelyezett Trade Marketing Klubülés
Mesterségem címere: a Mindentudó
Moderátor: Csiby Ágnes és Kátai Ildikó a Trade Marketing Klub alapító tagjai
Kerekasztal-beszélgetésben résztvevők: Katus Attila világ- és Európa-bajnok sportoló, a Katus Body és a Katus Food márkák tulajdonosa; Stefano Favaro sportmenedzser, a 2015. évi első Budapest Jump MotoCross szervezője és jogtulajdonosa
18.30–20.30 Szabadedzés
20.30–04.00 Ladies Night – Gálavacsora, Életműdíj-átadó és meglepetésprogram
Szeptember 26., péntek
9.00–9.50 Kijelentkezés a szállodai szobákból
10.00–11.00 Közönségszórakoztatás – Kommunikációs blokk I. rész
Mérlegen a láthatóság ereje az ATL- és BTL-szegmensben
Moderátor: Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő, Krizshow
Előadók: Dr. Laki Gábor igazgató, PricewaterhouseCoopers; Miczinkó Katalin kereskedelmi igazgató, Ringier; Arany János kereskedelmi és marketingigazgató, Ebola Play és további neves képviselők
11.00–11.15 Kávészünet
11.15–12.30 Körkapcsolás – Kommunikáció blokk II. rész
A mérkőzések helyszínéről, az áruházakból jelentjük
Moderátor: Krizsó Szilvia műsorvezető, Krizshow
Előadók: Kétszeri Dávid ügyfélkapcsolati igazgató, GS1 Hungary; Takács Attila PackRight Centre Manager, DS Smith; Molnár Judit ügyvezető igazgató, Win-Store
Az előadásokat az áruházvezetők kerekasztal-beszélgetése követi
12.30–12.45 Kávészünet
12.45–14.00 Kell egy csapat! – Cégvezetői útravaló
Márkák, akik hittel bíznak, és csapatkapitányok, akik hitet adnak
Moderátor: Krizsó Szilvia műsorvezető, Krizshow
Kerekasztal-beszélgetésben résztvevők:Benedek Tibor szövetségi kapitány, Magyar férfi vizilabda-válogatott; Benedek László kereskedelmi igazgató, Kaiser Food; Tóth-Csanádi Zita vezérigazgató-helyettes, Univer Product
14.00–15.30 Ebéd
Támogatók:
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >