A trade marketing jövője – merre tartunk?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 10. 29. 16:05

Hogy alakul az in-store marketing szerepe itthon és külföldön? Vajon valóban veszélyben vannak a fizikai boltok Nyugat-Európában és az USA-ban?
Itthon mikor jut el oda a digitális kereskedelem, hogy már veszélyeztesse az igazi üzletekben történő eladást?
Az olyan online óriások, mint az Amazon vagy az Alibaba miért nyitnak fizikai üzleteket? Megéri ez nekik?

Szakértők szerint azok a cégek lesznek a nyerők, akik felfogják, hogy a hálózatukhoz nem csak hozzá kell „biggyeszteni” valami online-t, hanem koncepcióban össze kell gyúrják a fizikai és internetes eladást.

Mindehhez mit adhat a trade marketing?
A vásárlók, a shopper experience még fontosabb lesz, mint valaha. Az erről szóló kutatás, a szegmentáció, a vevőket bevonzó üzenetek, a lojalitás, technikai újdonságok bevetése… on+offline módon mind a marketing és elsősorban a trade marketing feladata lesz.

Ezekről az izgalmas kérdésekről mesélnek meghívott vendégeink, külföldi és hazai gyakorlati példákon keresztül.

Előadóink:
Csillag-Vella Rita tanácsadó
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary

A klubülés időpontja és helyszíne:
2019. november 14. csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti

Az év utolsó klubülése rendkívüli esemény, hiszen ez egyben a magyar POPAI POP Awards 2019 verseny ünnepélyes díjkiosztója is, amelyre a szakmai program végén kerül sor.

A nevezők a tapolcai Business Days konferencián állították ki innovatív és hatékony displayeiket, ahol a program résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték a pályamunkákat.

Az eredményhirdetésen kiderül, hogy mely kategóriagyőztesek munkái vehetnek részt a düsseldorfi Euroshop világkiállításon 2020 februárjában a POPAI Global Awards versenyen, a nemzeti győztesek viadalán, amelyen korábban már két alkalommal is született magyar kategória győzelem!

Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot a következő linken 2019. november 11-ig.

Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételt biztosítani.
 
2020-re használd ki az Early bird kedvezmény!
Több okból is érdemes még idén kiváltani a 2020-as klubtagságot:
ha 2019. december 15-ig átutalod a tagdíjat, 10% kedvezményt kapsz az éves tagdíj árából!
Kérjük, töltsd ki az éves a jelentkezési lapot az alábbi linken!

Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 06 26 310-684 telefonszámom vagy az [email protected] címen.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői

Kapcsolódó cikkeink