Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy évről évre olyan értékteremtő innovációkat jutalmazzon, amelyek meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtanak megoldást, valamely nevesíthető trendbe illenek, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredményei.
Az innováció jegyében rendezett teltházas esemény a Hungexpo új Konferencia Központjában került sor május 26-án. A több mint 70 egybegyűltet Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője köszöntötte.
Innovációs trendek

Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezető igazgatója
Az eseményen három izgalmas szakmai prezentáció mutatta be az újdonságok és újítások jellemzőit különböző szempontokból.
A legfrissebb innovációs irányzatokat kutatói szemmel taglalta előadásában Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezető igazgatója. Többek közt 12 világtrendet vázolt fel és kitért ezek régiós és hazai vonatkozásaira is.

Antal Emese, a TÉT Platform Egyesület szakmai vezetője
Antal Emese, a TÉT Platform Egyesület szakmai vezetője a táplálkozási trendekbe illeszkedő innovációkról, legfrissebb kutatási eredményekről, a jelölési dilemmákról és a kihívásokról tartott tudományos előadást. Betekintést nyújtott a múlt héten zajlott Európai Elhízástudományi Kongresszus anyagaiba is, amin személyesen vett részt.

Dr. Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója
Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület igazgatója előadásában kiemelte, hogy a fogyasztókhoz és a sikerhez a jól érthető és jól célzott kommunikáció vezethet el. 10+1 tanácsot is megfogalmazott a hatékony reklámozás támogatása érdekében.
Az idei az „Inno d’Or – Év Innovációja” verseny két pályázóját a Magyar Termék Nonprofit Kft. támogatta, amiről Benedek Eszter ügyvezető számolt be.
7 kategória, 30 díjazott
Az idei megmérettetésből 30 olyan pályázat került ki győztesként, a magas számú szakmai zsűri bírálata alapján, amelyek piaci bevezetése 2021. január 1. és 2021. december 31.között zajlottak, és a saját kategóriájukban meghatározó újdonságtartalommal bírnak.
A pályázatokban bemutatott újdonságok értékelését négy szempont (innováció, trend, piaci előny, egyediség) alapján végezte a szakmai Zsűri, majd pedig azoknál a termékeknél, ahol ez lehetséges volt, érzékszervi bírálatra is sor került. A pályázatok élelmiszer, ital, vegyi áru, szolgáltatás, technológia, kozmetika, csomagolás főkategóriákban érkeztek, köztük mind gyártói, mind kereskedelmi márkaként, célcsoportot tekintve volt közöttük B2B és B2C beadvány is.
A nyertes pályázatok jogosulttá váltak az „Inno d’Or – Év Innovációja 2022” címre.
A nyertesek a Trade magazin 2022/6-7. számában kerülnek bemutatásra.
Az Inno d’Or 2022 verseny nyertesei:
A szakmai Zsűri és Partnereink nevében is gratulálunk!
Kapcsolódó cikkeink
Rossmann: Élénk színek és rafinált megoldások a főszerepben
Erős tusvonal és élénk színek a szemhéjon, ravasz kivágások és…
Tovább olvasom >Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Borús nyárkezdetet jelez Németországnak a DIW konjunktúra-barométere
Nem kecsegteti derűs kilátásokkal a német gazdaságot a második negyedévre…
Tovább olvasom >Júniusban újabb inflációs rekord alakult ki az euróövezetben
Az euróövezet éves inflációs rátája júniusban új rekordra, 8,6 százalékra…
Tovább olvasom >