Versenyek, rendezvények, megbeszélések, új projektek, új kollégák, csapatépítések, visszarendeződések… Egyikből esünk ki, a másikba be. Kicsit végeláthatatlannak tűnnek a napok, hetek és a hozzájuk rendelt feladatlisták. Pedig még csak március van! Már március van! Tavaly év végén már tudtuk, hogy sok mindenen fogunk változtatni idén, és nekem most az a dolgom, hogy erre felhívjam a kedves Olvasó figyelmét ezen a helyen is!
Rögtön azzal kezdem, hogy május 25-re olyan rendezvényre hívjuk a cégvezetőket, stratégiatervezőket, amilyen még sosem volt. Nemzetközileg és itthon is jól ismert előadókkal indítjuk a Business Meetup & Dinner programunkat. Nenad Pacek nevét biztosan sok cégvezető ismeri, de akik még nem találkoztak vele, számukra biztosítunk most egy felejthetetlen találkozást. Az EMEA Business Group alapítóját és elnökét a szomszédos Ausztriából csábítottuk el egy délutánra, hogy nálunk is találkozhassanak vele vendégeink. A holland GfK irodából Lenneke Schils érkezik ugyanekkor, aki sok olyan, eddig nem látott adatokkal fogja elárasztani vendégeinket, amelyek meghatározóak lehetnek az év második felére és a jövő évi tervezésre vonatkozóan. És mindezt megspékeljük dr. Törőcsik Mária hosszú távú fogyasztói megatrendjeivel és a legújabb fogyasztói csoportok bemutatójával. Mindhárom előadótól olyan exkluzív tartalmat kértünk, amelyeket csak a Business Meetup és Dinner rendezvényünkre állítanak össze, és ahogy mondani szoktuk: Aki ott van, ott van alapon hallhatja majd. Az este folyamán pedig hagyományosan Krizsó Szilvia beszélget majd három meghívott vendégével egy gazdaságpolitikai kerekasztalban – de róluk majd a következő számban írunk részletesebben.
Időrendi sorrendben visszafelé haladva, május 11-én egész napot szentelünk az innovációknak. Amellett, hogy bemutatjuk az év nyertes Inno d’Or – Év Innovációja remekeit, meghívott előadókkal megpróbáljuk megfejteni az innovációk trendjeit, hogy lássuk, merre tartanak a sikeres fejlesztések. Velünk lesz többek között dr. Újszászi-Bogár László befolyásolás-szakértő, Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő, Fehér Balázs, az Ipsos igazgatója és sokan mások, akik a témában elérhető legfrissebb információkat tárják a résztvevők elé.
És ne feledkezzünk meg az előttünk álló áprilisról sem, amely amellett, hogy kinek a sonka, kinek a csokinyuszi, kinek a négynapos biztos pihenés miatt várva várt pillanatokat is tartalmaz, két további fontos eseménnyel is igyekszik felejthetetlen lenni. Az egyik az egész napos, csak promóciókkal foglalkozó konferenciánk, ahol átadjuk Az év legsikeresebb promóciója díjakat, és a legjobbaktól megtudhatjuk a kulisszatitkaik mellett, hogy mitől is lett olyan sikeres a promóció, de roppant izgalmas előadásokra is számíthatunk, többek között Geszti Pétertől! A másik áprilisi eseményünk, amely már itt van a kertek alatt, a Trade Marketing Klub egyik legsikeresebb éves klubülése, a Piackutatóktól első kézből találkozó, ahol idén is Turcsán Tünde a GfK, Czikora Csilla a NielsenIQ és Andreas Christou a RetailZoom képviseletében magyarázzák el a résztvevőknek 2022 legfontosabb számait, trendjeit, amelynek nyomai a mindennapjainkban ma is velünk vannak.
Találkozzunk egyik-másik vagy mindegyik eseményünkön, amelyek garantáltan nem okoznak idén sem csalódást!
Üdvözlettel:
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >