Magyar győzelmet ünnepel a POPAI
Június 26-án, az egyesült államokbeli GlobalShop nemzetközi POP szakkiállításon átadták a Shop! Nemzetközi Szervezet POPAI és Shop! tagszervezetei által szervezett országos POP versenyek győztesei között zajló viadal, a Shop! Global Awards trófeáit. A nemzetek diadalán az aranyérmesek közül is a legjobbak kaphatták meg ezt a szakmai „Oscar” elismerést, a legjobb POP display-knek, eladáshelyi installációknak járó Shop! Global Awards díjat.
A díjátadón idén 16 kategóriában hirdettek győztest, köztük az első alkalommal a Student Design Awards kategóriában, melynek első győzteseként máris egy magyar pályamunkát és annak tervezőjét ünnepelheti a POPAI Magyarország és a hazai POP szakma.
Az Essity által életre hívott Zewa Designer Pályázat idei három legjobbját az Essity a POPAI Magyarország támogatásával benevezte a rangos szakmai megmérettetésre, közülük pedig Gaál Eszter Regina és az ő Interactive Hygiene Display-e hozta el Chicagoból a legjobbnak járó trófeát.
A díjátadás szeptember 5-én ünnepélyes keretek között a TMK és POPAI közös rendezvényén zajlott. Az elismerést Gaál Eszter Regina győztesnek, Varga András a BME mesteroktatója felkészítő tanárnak, és Forgách Réka az Essity brand menedzsere Zewa mentorának a magyar POPAI vezetősége, Csiby Ágnes elnök, Hermann Zsuzsanna elnökségi tag és Kátai Ildikó főtitkár adta át.
Az esemény végén meghirdetésre került az első magyar POPAI Student Design Awards pályázat, melynek témaadó szponzora diákok bevonására és az innováció ösztönzésére nagy hangsúlyt fektető Essity Hungary. Részletek a popai.hu oldalon telérhetők szeptember 17-től.
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >