MagyarBrands-díjas lett a Trade magazin
A MagyarBrands immáron nyolcadik éve díjazza a hazai márkák közül a legeredményesebbeket, legkiválóbbakat. A program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A díjat Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője Kövesdi Györgytől vette át.
A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A MagyarBrands rendkívül komplex díj: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Trade magazin KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként.
– A mai napon vettük át a MagyarBrands elismerést, amelyet idén a második Business Superbrands után, első alkalommal kaptunk meg. Nagyon büszkék vagyunk rá, hiszen ahogy minden díj, bennünket is segít megkülönböztetni, kiemelni a saját piacunkon. Erősíti a bizalmat és nyomatékosítja, hogy jól végezzük a dolgunkat, támogat minket abban, hogy ragaszkodjunk a minőséghez, ahogy eddig is tettük, és ne adjuk lejjebb. Igyekszünk megszolgálni minden díjat, elismerést, és kitartani elveink mellett – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsonyi tv-reklámok 2023 – közönségdíj szavazás
A karácsony, az egyik legszívmelengetőbb ünnep, ezért idén a Trade…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható az…
Tovább olvasom >JVSZ Makro Konferencia 2023 – Mi vár ránk a gazdaságban?
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) a héten tartotta exkluzív, makrogazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a PENNY és a MUNCH
Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom,…
Tovább olvasom >Könnyfakasztás helyett a humort és a valóságot választotta témaként a MediaMarkt a karácsonyi reklámjában
A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a…
Tovább olvasom >A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális
Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet…
Tovább olvasom >