Hétszeres Business Superbrands díjas a Trade magazin – átadták az idei elismeréseket

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 11. 29. 17:37

Idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, a Business Superbrands díjas márkák pedig tizenötödik alkalommal részesültek díjazásban a Budapest Music Centerben megtartott ünnepi gálaesten.

A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.

Egy márkát a szociális érzékenysége is minősít 

Ez volt a Superbrands 2022 magyarországi díjátadó gála üzenete.

A Superbrands díjátadó gálaműsorban világhírű musical-szuperprodukciókból csendültek fel részletek. A Hair, az Evita, a Jézus Krisztus szupersztár népszerű betétdalait és a Biblia show nagy slágerét, a Madách Színháznak két vezető színművésze, Kováts Kriszta és Sasvári Sándor énekelte, a zenei betéteket különleges tánckarként kísérte a fogyatékossággal élő színészeket foglalkoztató Baltazár Színház társulata.

Az idei díjátadó csodálatos helyszíne ismét a Budapest Music Center volt, ahol közel 60 márka került díjazásra

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként hiszünk abban, hogy a Superbrands programban díjazott márkák szociális érzékenysége is kiemelkedő. Fontos érték számukra a kreativitás kibontakoztatása, a tehetségek ösztönzése, az esélyegyenlőség megteremtése, az elfogadó munkakörnyezet. Ezért is igyekeztünk ráirányítani a figyelmet a Baltazár színház egyedülálló tevékenységére, és nagyon örülünk, hogy díjazottjaink közül többen anyagi támogatásukkal is segítik a Baltazár színház különlegesen kreatív küldetését, lehetővé téve egyedülálló művészeti tevékenységük továbbélését”

– mondta el László Géza programigazgató.

A Superbrands díj a márkaérték tudatosításában segít: kommunikációja olyan pozitív értékekre hívja fel a fogyasztók és az üzleti partnerek figyelmét, mint a márka mögött álló vállalat pénzügyi stabilitása, országos ismertsége és kedveltsége, valamint kiemelkedő márkaépítési gyakorlata. Ez az örömhír mind a díj megszerzésében elévülhetetlen érdemeket szerzett saját munkatársak, mind pedig az üzleti partnerek, beszállítók, befektetők körében rendkívül fontos: tovább növeli a vállalat presztízsét, és hosszú távon biztosíthat versenyelőnyt.

Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője és Dr. Totth Gedeon, a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnöke, a BGE Marketing Tanszékének tanára

Hétszeres Business Superbrands díjas a Trade magazin

Hatalmas taps közepette vehette át a Trade magazin immáron hetedszer a Business Superbrands elismerést. 

„Nagy megtiszteltetés számunkra és mindenképp a munkánk elismerése, hogy idén is a díjazottak között lehetünk. Az elmúlt két év nem könnyítette meg egyetlen márkának sem a piaci jelenlétét, építését, és az előttünk álló időszak is tartogat meglepetéseket, de a stabil márkáknak a lojális partnereik, fogyasztóik, vásárlóik biztosítják minden időben a további lehetőségeket és sikereket. Hálásak vagyunk partnereinknek, olvasóinknak, és kiváltképp kollégáinknak, hogy ma mi is díjat vehettünk át, és bizakodunk, hogy a következő esztendőben is hozzásegítenek minket ahhoz, hogy ismét felléphessünk a BMC színpadára novemberben”

– mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

 A Superbrands Magyarország Programról

A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Programot 1995-ben a britt Brand Council szervezet hozta létre. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat. A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely pedig az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben. 

Kapcsolódó cikkeink