Kiváló Termék és 5× Business Superbrands díjas lett a Trade magazin
Büszkén tájékoztatjuk kedves Olvasóinkat, hogy 2020 májusától a Trade magazin nemcsak a Magyar Termék, de a Kiváló Termék védjegy használatára is jogosulttá vált, és 5 egymást követő évben kapta meg a Business Superbrands elismerést.
– A minősítésért köszönetet mondunk a bíráló zsűriken kívül Partnereinknek, én pedig személy szerint a Csapatom minden tagjának is, hiszen minden eredmény hosszú időn át tartó, következetes, minőségben kompromisszumot nem tűrő, közös munkánk gyümölcse – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője. – Azt gondolom, hogy mindig nagyon jólesik, ha elismerően szólnak a munkánkról, de a jelenlegi nehéz időszakokban még inkább felértékelődik ez, és erőt ad a továbbiakhoz.
A Trade magazin az egyetlen MATESZ által auditált FMCG-szaklap, amely alkalmanként 20 ezer nyomtatott példányban jelenik meg. Kezdetektől minden lapszáma digitálisan is elérhető, az utóbbi két évben bővített tartalommal. A beszállítók-kereskedők-gasztropartnerek hármasát állítja a 2006. évi indulása óta fókuszába, és megtesz mindent azért, hogy méltó kommunikációs platformot jelentsen ezen piac minden szereplőjének.
Az elmúlt időszakban folyamatosan fejleszti Partnereinek nyújtott szolgáltatásait, így a minden munkanap megjelenő hírlevelében ma már napi 25–40 olyan gazdasági hír olvasható, amely lefedi az FMCG-piac szinte minden területét.
– Büszkék vagyunk rá, hogy bár megváltoztak a piaci körülmények, egyetlen rendezvényünket sem kellett lemondanunk, a változásra gyorsan reagálva, minden eseményt online formában nagy sikerrel tartottunk meg eddig, és természetesen az őszre készülve, a szakma legnagyobb konferenciáját, a Business Dayst is szervezzük már – hangsúlyozta Hermann Zsuzsanna. – Bízunk benne, hogy a nehézségek között is segíthetjük Partnereinket az állandó, folyamatos, megbízható kommunikációban, és számíthatunk együttműködésükre a továbbiakban is. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Megnyílt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
A magyar agrárium lenyomata a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >