Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 03. 27. 08:54

A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról, a vásárlást segítő applikációkról, a fizetési módokról, és bemutattak néhány kereskedelmi innovációt is. Arra voltak kíváncsiak, mennyire tetszenek ezek az újdonságok, használják vagy használnák-e őket, és ha netán idegenkednek valamelyiktől, mi ennek az oka.

A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.

A SIRHA Budapest 2024 kiállításon, március 5–7. között, a Trade magazin által szervezett Future Store standon mutatta be a Consumer Panel Hungary GfK–YouGov legújabb kutatási eredményeit a kereskedelmi eszközökről. Képünkön balról jobbra: Niederfiringer Veronika és Földvári Andrea szenior tanácsadók

A felmérésben 3246 háztartásfő vett részt, az ő válaszaik alapján kirajzolódik, hogy milyen fogadtatásra számíthat például a júliusban induló RePont rendszer, mennyire kedvelik a már sokak által használt Scan&Go megoldást, bíznak-e a kassza nélküli vásárlásban vagy a Chatbotok alkalmazását hasznosnak találják-e.

A felmérés eredményeiről a SIRHA Budapest 2024 kiállításon a Trade magazin által működtetett Future Store stand szakmai túráin hallhattak először a látogatók. Most pedig a legérdekesebb tanulságok kerülnek bemutatásra.

//

Kapcsolódó cikkeink