Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról, a vásárlást segítő applikációkról, a fizetési módokról, és bemutattak néhány kereskedelmi innovációt is. Arra voltak kíváncsiak, mennyire tetszenek ezek az újdonságok, használják vagy használnák-e őket, és ha netán idegenkednek valamelyiktől, mi ennek az oka.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A felmérésben 3246 háztartásfő vett részt, az ő válaszaik alapján kirajzolódik, hogy milyen fogadtatásra számíthat például a júliusban induló RePont rendszer, mennyire kedvelik a már sokak által használt Scan&Go megoldást, bíznak-e a kassza nélküli vásárlásban vagy a Chatbotok alkalmazását hasznosnak találják-e.
A felmérés eredményeiről a SIRHA Budapest 2024 kiállításon a Trade magazin által működtetett Future Store stand szakmai túráin hallhattak először a látogatók. Most pedig a legérdekesebb tanulságok kerülnek bemutatásra.
//
Kapcsolódó cikkeink
Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >