Indul a jelentkezés a HoReCa Marketingkommunikációs Workshop 2023-ra

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 03. 16. 14:14

2023.03.29-én ismét megrendezésre kerül a HoReCa Marketingkommunikációs Workshop a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozatának rendezésében. 

A részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött

A HoReCa Marketingkommunikációs Workshopon olyan témák kerülnek terítékre, melyek a HoReCa szakembereket foglalkoztatják napjainkban és melyek megoldásához a marketing eszközeivel közelebb lehet kerülni. Az aktuális trendek és kihívások mellett a HoReCa szektor ismert szereplőitől megtudhatjuk, mit tehetünk marketingkommunikációs eszközökkel a munkaerő és a vendégek megtartásáért. Az előadók áttekintést nyújtanak a résztvevők számára a jelenlegi piaci trendekről, betekintést nyerünk a kommunikáció boszorkánykonyhájába és meghirdetésre kerül a tagozat által alapított HoReCa Hősök díj 2023 is.

A rendezvény helyszíne a METRO Gasztroakadémia, kezdési időpontja 10,30 óra.

A szervezők szeretettel várnak miden érdeklődőt az eseményen.

Részletes program: 

10,30 – 10,40 Köszöntő

Hovánszky László MMSZ HoReCa és Event tagozat tiszteletbeli Elnök

10,40 -11,00 Love brand a szolgáltatói piacon, avagy miként válhat szerethetővé egy vak varjú egy lila tehénnek köszönhetően?

Semsei Rudolf, Budapesti Party Service és VakVarjú Éttermek tulajdonos, MVI alelnök

11,00 – 11,20 Somewhere over the rainbow (A HoReCa piac áttekintése) 

Bősze Ákos üzletfejlesztési vezető, METRO  

11,20 – 11,40 Változtass szenvedéllyel 

Gianni Annoni gasztro, szakértő, vendéglátós  

11,40 – 12,00 Marketing megoldások kis budgetből a HoReCa-ra szabva 

Taferner Ákos marketingvezető és Szigeti Csaba

digitális fejlesztési osztályvezető, METRO

12,00 – 12,30  Kerekasztal beszélgetés a szektor képviselőivel vezeti: Kaszás Attila / ügyvezető Viwa, MMSZ HoReCa és Event tagozat Elnök

A kerekasztal résztvevői:

Gianni Annoni, a Trattoria Pomo d’Oro tulajdonosa,

Gózon Ágnes, a Bab Kávézó tulajdonosa, és

Makai István a Cactus Juice Gastro Pub tulajdonosa

12,30 – 12,35 HoReCa Hősök 2023 program bemutatása

Hermann Zsuzsanna ügyvezető Trade Magazin, MMSZ HoReCa és Event Tagozat alelnök 

12,35 – 12,45 Zárszó

Kaszás Attila elnök MMSZ HoReCa és Event Tagozat, Viwa Product Europa ügyvezető

12,45 – 13,15  Networking 

Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött, regisztrációs link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeN4sf–CDaRTHXO8Eefk43gc3LQn_uLmlsJuV2irpJVpMjJg/viewform 

Az esemény a Facebookon: https://www.facebook.com/events/899312897965163/?ref=newsfeed 

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata

A Magyar Marketing Szövetség tágabb értelemben a marketing szakma, azaz a tudomány és az iparág összefogása.

 A Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése és kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez. A Szövetség egy platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jött létre, szándékaink szerint összefogva az ezen a területen működő vállalkozásokat.

A horeca és a rendezvények speciális aktivitások a marketing tevékenységeken belül, ezért speciális szakértelmet, eszközöket és hozzáállást igényelnek.

 A tagozat célja a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, valamint, hogy teret adjon az ezen a területen dolgozó cégeknek és szakembereknek az eszmecserére, tapasztalataik megosztására és arra, hogy közösen formálják a szakma jövőjét. 

A tagozat küldetése továbbá, hogy rendszeres ülésein lehetőséget biztosítson tagjainak a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, az ágazati szereplőknek kapcsolattartásra, pozitív gyakorlati példák megismerésére.

Kapcsolódó cikkeink