FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni és mindenkinek lehetőséget biztosítani, hogy az áprilisi TMK ülésen TÉRÍTÉSMENTESEN vegyen részt.
Csak regisztrálj a neveddel és emailcímeddel honlapunkon a Jelentkezés linken. Az általad megadott email címre küldjük az online esemény részvételhez az MS Teams linket.
Bízunk benne, hogy ez az utolsó csak online formában megtartandó klubtalálkozónk.
Gyertek el, legyetek velünk az év egyik legértékesebb TMK találkozóján, meghallgatva a piackutatók első kézből megosztott információit, amelyek a tavalyi teljes év és idei első három hónap elemzéseiről szólnak!
Előadóink:
- Andreas Christou ügyvezető igazgató, RetailZoom: Változások a hazai láncoknál 2020-ban és 2021. 1. negyedévében
- Hajnal Dóra vezető tanácsadó, NielsenIQ: A legfrissebb kereskedelmi trendek és a pandémia-indukálta piaci mozgások 2020-ban
- Madar Norbert vezető tanácsadó, GKI Digital: Mit adott 2020 az online kereskedelmi piacnak és mi várható 2021-ben?
- Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató, GfK: Hogyan viselkedtek a háztartások 2020-ban?
Ha szeretnéd egy délután alatt a legátfogóbb és legfrissebb piaci információkat kapni az FMCG szektorról, akkor feltétlenül csatlakozz
- április 15-én 15,00-kor kezdődő
Trade Marketing Klub
„Piackutatók elsőkézből”
ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES rendezvényére!
Regisztrálni 2021. április 13-ig lehet a következő linkre kattintva:
FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak részt venni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a MS Teams linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.
A részvételhez nincs szükség külön applikáció letöltésére, csak egy kommunikációs eszközre (számítógép, laptop, tablet, mobiltelefon), amelyen a hang és képközvetítése lehetséges.
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikk piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot olyan email címmel, ahova az online találkozó linkjét küldhetjük!
A Master of Trade Marketing Programban a klubülésen való részvétel pontot ér.
Regisztrálj itt a Master of Trade Marketing cím elnyeréséért:
https://trade-marketing.hu/ lendits-karriereden-minositett-trade-marketingeskent/
Látogass el honlapunkra – www.trade-marketing.hu -, ahol értesülhetsz a Klub eseményeiről, in-store versenyekről és szakmai cikkeket olvashatsz!
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >