Sokféleképp lehet érteni, és sok mindent lehet beleérteni. Idén ezt a motívumot fogjuk használni a szeptemberi Business Days konferenciára. Minden évben más és más a központi téma, valami olyan, amelyre leginkább hajaz a szakma elmúlt egy éve, aktuális helyzete és a következő találkozóig várható egy év. Persze mindig vannak áthallások, és szükséges is olvasni a sorok között.
Ez a téma most ilyen lesz ismét. Sajnos az elmúlt két év után a jelenlegi helyzet megannyi kihívást támaszt a szakma minden szereplőjével szemben, de a kormányzat se marad ki most a szórásból. Sokan érezték, az elmúlt két évben már, hogy lefelé csúsznak a csúszdán, sokan kényszerültek hintázni, ami sose visz előre, mert pont úgy lendül fel, mint aztán vissza, vannak, akik jó pozícióból próbálták kiütni mások bábuit, vagy csak egyszerűen libikókáznak már jó ideje, de a mászókán is egyre többen küzdenek, hogy a homokozóról már ne is beszéljünk…
A konkrét programot következő lapszámunkban fogjuk majd megmutatni, de ahhoz, hogy a témákról hallani lehessen a szakma szereplőit, érdemes velünk lenni szeptember 19–23. között, a Hunguest Hotel Pelionban, Tapolcán. A felhívás és a május 31-ig érvényes részvételi kedvezmény már most is megtalálható a businessdays.hu címen és itt, a 7. oldalon.
A saját játszóterünkön is használatban van minden eszköz. A sikeres idei 2–3. lapszámunk a legnagyobb élelmiszeripari és HoReCa kiállítás hivatalos lapjaként jelent meg. A kiállításon idén 7. alkalommal szerveztük meg a Future Store Innovations standot. Anno az elsőt 150 négyzetméteren mutattuk be, az idei több mint 700 négyzetméteres volt. 12 éve 300-an tekintették meg a standot, idén több mint 1200-an, amire nagyon büszkék voltunk. 2020-ban az akkori kiállításra szervezett Future Store standunkkal a Magyar Marketing Szövetség marketingdíját nyertük el, idén a verseny különdíjasai lettünk a nálunk kiállító 24 céggel együtt, amiért Őket is köszönet illeti meg. A félóránként indult szakmai túravezetések során olyan jövőbe mutató innovatív kereskedelmi és szolgáltatási megoldásokat és új termékeket láthattak a látogatók, amelyek szerintünk esélyesek arra, hogy a továbbiakban a jövő kereskedelmi modelljeinek részesei legyenek. És minderről ebben a 4–5., nem mindennapi lapszámban több összefoglalót is lehet olvasni.
Ezen a tavaszon nagy örömmel adtunk át sok Sirha Innovációs Termékverseny díjat, és továbbiakkal készülünk Az év legsikeresebb promóciója nyerteseknek, az Inno d’Or – Év innovációja díjasoknak, majd pedig az őszi versenyek legjobbjait fogjuk jutalmazni a Fenntarthatóság Szimbóluma és a StarStore – Év kereskedője díjakkal. Közben viszont még márciusban mi is kaptunk egy újabb MagyarBrands díjat, amelyre nagyon büszkék vagyunk.
A mászókán felfelé nekünk is folyamatosan vigyázni kell, hova lépünk, és messze van még a játék vége. Május 26-án egy innovációs konferenciával és egy Business Dinner estével készülünk, ahova várunk minden érdeklődőt, hogy aztán egy izgalmas nyár után szeptemberben 5 napot tölthessünk együtt azon a bizonyos Business Days konferencián, a Trade Játszóházban, Tapolcán. //
Üdvözlettel:
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >