Zsűritagokkal is újít a Product of the Year
Újra lehet pályázni az Év Terméke díjra, 2011 után második alkalommal választják meg a legnépszerűbb új és innovatív termékeket. A fogyasztók döntését idén kibővült szakmai zsűri támogatja. Dr. Ilku Lívia, Somodi Hajnalka és Szántó Balázs valamint Hőnyi Gyula is csatlakozott a neves szakmai grémiumhoz.
A világ legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszerében szakmai zsűri válogatja és véleményezi először a beérkezett pályázatokat. Az FMCG szektor szakembereiből álló teamnek abban kell állást foglalnia, hogy a nevezett termékek valóban újak és innovatívak-e, hordoznak-e a vásárlók szempontjából érzékelhető és értékelhető újítást. Az innováció megítélésén túl ők állítják fel a program induló kategóriáit, amelybe a nevezett termékeket besorolják. A kategóriák nem állandók, nevezések függvényében a zsűri és a program szervezői évről évre új kategóriákat hozhatnak létre és régieket szűntethetnek meg.
Ahogy a pályázatok folyamatosan érkeznek, a szakmai zsűri is hamarosan elkezdi munkáját. Novemberben előzetesen értékelik a hazai FMCG piac helyzetét és az idei újdonságokat. Idén négy olyan szakember is csatlakozik a grémiumhoz, akik az FMCG területen való jártasságuk mellett egy-egy dedikált szektor specialistái.
Dr. Ilku Lívia a MAGYOSZ (Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetsége) ügyvezetője, többek között az OTC termékek és táplálék kiegészítők megítéléséért felelős zsűritag. Somodi Hajnalka, az Origó marketing menedzsere, az online média területéről érkezett a csapathoz, a pr kommunikációs szakma csúcsáról Szántó Balázs is, a Noguchi Porter Novelli pr-ügynökség ügyvezető partnere. A újságíró szakmát Hőnyi Gyula a Napi Gazdaság vezető szerkesztője, az FMCG szektor szakértő újságírója képviseli a zsűriben.
A zsűri további tagjai: Fekete Zoltán, zsűrielnök, a Magyar Márkaszövetség elnöke, Antal Erzsébet, a Nobel Management Consulting partnere, Folláth Györgyné, az ÉFOSZ ügyvezetője, Hermann Zsuzsanna, a Trade Magazin főszerkesztője, Keresztesi Péter, a a Sales Net Kft. ügyvezetője, Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezetője, László Csaba, a KPMG partnere, Martinkó József, a trendguide.hu főszerkesztője, építészet- és dizájnkritikus, Novák Péter, az IAB Hungary elnöke, Dr. Serényi János, az Értéktrend Kft. ügyvezetője, Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója és külsős szaktanácsadóként Dr. Szabó Gábor, a Szegedi Tudományegyetem rektora, a Magyar Innovációs Szövetség elnöke.
Az Év Terméke díj nevezések leadásának határideje: 2012. december 5. Az igazi feladat ezután vár a zsűrire, ekkor fogják ugyanis kipróbálni, megvizsgálni és elbírálni az idei felhívásra beérkezett pályázatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >