Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A Grabowski Kiadó Kft. idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában. Minden díjazottnak ezúton is gratulálunk!
A Magyar Marketing Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a Marketing Diamond Awards díjat. A kezdeményezés alapvető célkitűzése, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével, és azok széleskörű népszerűsítésével a Szövetség hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
A Marketing Diamond Awards nem csak abban különbözik a többi szakmai díjtól, hogy a kisebb forrásból kivitelezett megoldásokat, kampányokat, illetve programokat díjazza, hanem a zsűrizési módszer tekintetében is. A pályázat zsűrije idén is két részből állt: az ügynökségi oldalt 14, míg a hirdetőket összesen 15 szakember képviselte a szakmai grémiumban. Rekordszámú jelentkező pályázott idén is a Marketing Diamond Awards kiírására: 76 cég összesen 223 nevezése érkezett 14 kategóriába. A pályázók több mint fele az ügynökségi oldalt képviselte, míg idén már 36 megbízó is pályázatot nyújtott be, amely örömteli növekedést mutat az elmúlt évekhez képest. A legtöbb pályázat a márkaépítés, a design és kreatív megoldások, az online felületen futó kampányok, a tartalommarketing, valamint az eseményalapú aktivációk kategóriájába érkeztek.
A rekordszintű nevezési szám igazolja, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy ügynökségek és a nagy márkák kiváltsága, hanem a kis költségvetésű kampányok sajátja is lehet. Az idei kiemelt érdeklődés azt is példázza, hogy a hazai kkv-ék egyre inkább marketingorientált szervezeteket építenek, amely segítségével a vállalkozások képesek lehetnek megfelelő válaszokat adni a jelenlegi időszak kihívásaira is.
A nyertesek idei listája a következő linken érhető el: A Marketing Diamond Awards 2022-es díjazottai
A Trade magazin, mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 Élelmiszeripari és HoReCa Szakkiállítás hivatalos lapja immár 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékeivel. A Magyarországon egyedülálló módon, kétévente, több mint 25 együttműködő partner bevonásával megvalósuló Future Store Innovations stand olyan egyedi platformot képvisel, amelynek koncepciója a jövőbe mutató lehetőségek köré épül oly módon, hogy az aktuális hazai és nemzetközi trendekkel összhangban kereskedelem-fejlesztési irányokat mutat. A 700 négyzetméteresre nőtt kiállítói területen, egyetlen egybefüggő szigetstandon, a partnercégek termékfejlesztéseivel, innovatív értékesítés támogató eszközmegoldásaival és szolgáltatásaival találkozhattak a látogatók. A többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5-7. között találkozhatnak majd a szakmai látogatók a Hungexpo területén, a Sirha Budapest 2024 kiállításon.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: nők az élen
Női topmenedzserek kerültek idén mindkét kommunikációs toplista, a marketingvezetőket és…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >