Változó vásárlók, változó igények
Az Év legsikeresebb promóciója versenynek és a hozzá kapcsolódó egész napos konferenciának nem csupán a kampányok és az azokat létrehozó szakemberek elismerése miatt van kiemelt szerepe, hanem azért is, mert különleges lehetőséget nyújt, hogy közvetlenül is megismerhessük a vásárlók véleményét.
A verseny korábbi éveiben hasonló eredmények születtek mind a szakma, mind a megkérdezett vásárlók oldaláról. Az egyes promóciók kapcsán ritkán tapasztaltunk jelentős eltérést a két ítélet között, de a 2018-as év határozott változást hozott. A vásárlók bizonyos kampányokat más oldalról közelítettek meg, és másképpen indokoltak. Eltérő értékeket soroltak, és határozott kritikákat fogalmaztak meg. Amellett, hogy felsorolták a szimpatikus, pozitív elemeket, olyan problémákat és nem tetsző részleteket emeltek ki, melyeket korábban sosem.
Az AP-kód feltöltésének bonyolultságáról már ismertük a véleményüket, de idén új problémaként jelölték meg a blokk megőrzését illetően. A promóció időtartamával kapcsolatban a 2 hetes intervallumot túl rövidnek, a 3 hónaposat túl hosszúnak találták. Az ajándékok értékével és mennyiségével kapcsolatban elvárásaik magasabbak lettek. A regisztráció és a játékszabályok összetettségéhez képest a nyereményeket kevésnek ítélték, emellett gyakrabban vágynak azonnali ajándékokra, kóstoltatásoknál pedig nagyobb falatokra. A csomagolás belsejében elhelyezett promóciós kóddal kapcsolatban újként megfogalmazott probléma leginkább a csokoládébevonatú termékeket érinti. Az elszakadó, terméktől összekenődő kód mellett, a csomagolás megőrzése is gondot okoz, különösen, ha utcán történik a termék elfogyasztása.
A szakmánk biztosította tudást és tapasztalatot a jövőben úgy tudjuk még sikeresebben alkalmazni, ha kampányról kampányra, újra és újra meghallgatjuk azokat, akiket termékeinkkel és promócióinkkal nap mint nap megszólítunk.
Gratulálunk pályázóinknak az idei eredményekhez, és várjuk a jelentkezéseket ez évi promóciók bemutatásával a 2019-es versenyre! További információ: info@trademagazin.hu és www.trademagazin.hu. //
Kapcsolódó cikkeink
Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >