Média-szemle
Sokszor találkozom a kérdéssel, hogyan lehet mérni a sajtó hatékonyságát. Hogy mekkora a hozadéka egy site-on elhelyezett bannernek? És hogy mikor érdemes az offline megjelenéseket kiegészíteni vagy leváltani online-ra?
Márciusban rendezte Médiapiac.com szaklapunk az idei nagy konferenciáját a médiapiaci áttekintésről. A trendek, azt hiszem, segítenek megválaszolni a fenti kérdéseket: a médiapiaci stabilizációt várhatóan növekedés követi majd; az internetes megjelenések gyors fejlődése magával hozza a médiahasználati szokások jelentős változását a közeli jövőben, de egyelőre intenzív lapolvasókra számíthatunk; és hogy a hirdetéseket sokkal kevésbé tartják zavarónak offline médiában, mint akár tévében vagy rádióban a megkérdezettek.
Azt látjuk, hogy idén januártól sokkal intenzívebben gondolkodnak a cégek ismét a média használatában. Bízom benne, hogy ez nemcsak a nyuszinak köszönhető, és az év további hónapjaiban is fennmarad a lendület és igény, amiben partnerként mi is részt szeretnénk vállalni.
Közel fél év múlva, szeptember 21–23-án, Tapolcán, a Business Days idei konferencián már arról fogunk beszélgetni, hogy hogyan alakult az év első fele, és milyen őszre számíthatunk. Jó lenne, ha valóban a válságot magunk mögött tudva idézhetnénk a hősöket, és ünnepelhetnénk az FMCG-piaci sikeres, túlélő stratégákat.
Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >