Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adták át „Az év legsikeresebb promóciója” verseny díjait. A Trade magazin szervezésében már 14. alkalommal megrendezésre került versenyre 6 kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől.
Az év legsikeresebb promóciója 2022 díjátadója és konferencianapja tartalmas szakmai programmal, valamint a kategóriagyőztesek és különdíjasok prezentációjával igazi ötlettárat és azonnal hasznosítható insightokat nyújtott a résztvevőknek.
Az idei megmérettetésre beérkezett pályázatokból a dobogós helyezetteket és a különdíjasokat a 11 tagú szakmai zsűri értékelése és a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálat eredménye alapján választották ki.
Nincs új és régi
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója a promóciókat áttekintve megállapította, hogy a vásárlók már nem tekintenek vissza a pandémia előtti időkre, nem idézik a régieket vagy mérlegelik az új normálist, egyszerűen megélik a jelent. A sztenderd promóciós elemek még mindig jól működnek, főként alacsony belépési küszöbbel és jól felépített ajándékpiramissal párosítva. Az előadás részletei lapunk 164–165. oldalán olvashatók.
Árrendelet-változások
„Számoljunk harmincig!” című előadásukban dr. Straubinger Zsófia és dr. Szűcs László a Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda – PwC Legal ügyvédei a május végétől hatályba lépő szabályozási változásokat tekintették át. Rámutattak az árcsökkentés kommunikációját érintő rendelet módosításának követelményeire. Körbejárták a megelőző meghatározott ideig alkalmazott legalacsonyabb (korábbi) ár fogalmát, alkalmazási körét és a kivételeket is.
A rendelet módosításával kapcsolatos hivatalos értelmezését tekintve hangsúlyozták, hogy az egyértelműen rögzíti többek között, hogy a korábbi árral kapcsolatos új szabályt a vásárlói napok esetén is alkalmazni kell, nem kell azonban feltüntetni a korábbi árat egyes élelmiszerek esetében. Ebbe a kivételi körbe tartoznak a fogyaszthatósági idővel rendelkező, romlékony termékek, amelyeknél a lejárat után komoly egészségügyi kockázattal kell számolni.
Az új szabályozás értelmezésének részletei az előadópáros „Akció/Újratervezés” című cikkében, a Trade magazin 4–5. száma 196–197. oldalán olvashatók.
Influencerek a promóciókban
Tóth Bálint, az Avantgarde Group social media és influencer specialistája előadásában arra kereste a választ, hogy „Milyen a jó influencer?” és hogyan lehet őket sikeresen alkalmazni a promóciókban. Korábban az influencereket inkább imázskommunikációban és aktivitásgenerálásban használták. Ezen a folyamatosan fejlődő piacon a legfőbb kihívást az jelenti, hogy az adott márkához, célkitűzéshez, promócióhoz legjobban illeszkedő influencert megtalálják. Ebben fontos szerepet játszik a megfelelő ár-érték arány, vagyis annak eldöntése, hogy mi alapján számolják a megtérülést, mi lesz a jóság mutatója. Az elérések, lájkok száma, az érdeklődés generálása, aktiválás a csatorna jellegéből adódóan könnyebben nyomon követhető, a közvetett vásárlásösztönzés kevésbé. Erre a legjobb módszerek az online forgalom mérése címkézett linkekkel, valamint egyedi kuponkódok használata. Érdemes tisztázni a határidők azonos értelmezését, amelynek hiányában csúszások, pontatlanságok okozhatnak kényelmetlenséget. A hitelesség és a hosszú távú elköteleződés pedig feltételezi, hogy az adott influencer ne szegődjön lépten-nyomon másik márkához, mert ezzel a követőit is elbizonytalanítja, és a „megélhetési influencer” megítélésbe sorolhatják. A jogi kérdéseket is érdemes előre tisztázni.
Az adatalapúság és az emberfókuszú megközelítés egyaránt hozzájárul a hatékony eléréshez és a követők aktivizálásához. Több szoftver is rendelkezésre áll a social listening, social media monitoring területén, amelyek gépi tanulásos rendszerrel figyelik a netet, hogy mit beszélnek az adott márkáról, témáról, promócióról. Általánosságban elmondható, hogy a nagy elérési arány, sok komment, sok megosztás, hangadók megszólalásai hatására a követőket hatékonyan meg lehet mozgatni. Az előadó leszögezte, hogy a 10% feletti engagement arány már jónak számít. A BHI-index pedig az adott influencer megítélésének számszerűsítését segíti. Azt mutatja meg, hogy egy adott márka/téma/személy mennyire közkedvelt az online térben. A 0–1 közötti skálán minél közelebb van az érték az 1-hez, annál nagyobb kedveltséget mutat.
Érdemes az influencer saját posztjaiban megnézni a promóciók arányát, amelyeknek 50%-ot meghaladó értéke már elgondolkoztató lehet. Az influencer által posztolt fotókból az is látható, hogy kikkel találkozik, ennek alapján eldönthető a célcsoportegyezés. A végső döntés előtt mindenképp ajánlott a személyes találkozó, ahol kiderül, menni fog-e az együttműködés, együtt gondolkodás, közös ötletelés. Ha igen, a személyes találkozások során több információt lehet átadni, és elkötelezettebb, elégedettebb influencerrel, szószólóval jelenhet meg a márka és a promóció, amely végső soron sikeresebb kampányt és elégedettebb márkát eredményez.
Új világtrendek
Busák István, az Isobar cégvezetője öt fő világtrend bemutatásával döbbentette meg a közönséget. Megállapította, hogy a virtuális világ, a bezárkózás, a klímaválság, az NFT-k és a mémek formálják a márkaépítés idei fő kreatív trendjeit.
Az alternatív valóságok, új virtuális gazdaságok egymás után jönnek létre, párhuzamos univerzumokat alakítanak ki. Az ezekben feltűnő identitások, pénzek és egyéb eszközök a való világéhoz hasonló értékkel bírnak. A virtuális világban immár a luxusmárkák (pl. Gucci) is megjelentek, amelyek virtuális termékeiket virtuális üzletekben kínálják. Ezek az alternatív valóságok a fiatal fogyasztók számára biztonságos helyet kínálnak a személyiséggel való játékra, a valódi és digitális személyiségek közti szinergiák kiaknázására.
Az újraosztott játszótérként említett trend olyan decentralizált autonóm szervezetek (DAO-k) létrejöttét írja le, ahol minden tagnak/tulajdonosnak egyenlő jogai vannak. Ennek köszönhetően ezek a szervezetek az irányítás, a transzparencia és a közös fellépések új szintjét teremtik meg. Elmosódnak a határok a rajongói, alkotói, tulajdonosi csoportok között, amely folyamatot a kriptovaluták és az NFT-k (Non-Fungible Token) szerepének bővülése tovább gyorsítja. A fő márkák fokozatosan veszik át ezeket a kriptoeszközöket, ami lehetővé teszi számukra az új digitális piactereken történő részvételt is. Ebben a felfogásban minden, amit létrehoztak, akár a használt digitális dolgok is, újraértékesíthetők.
A tudatos szétkapcsolást, decentralizációt erősíti a klímaválság fokozódó fenyegetése. A piaci szereplők egyre inkább keresik a választ arra, hogyan tudják megoldani, hogy a gazdasági növekedés ne járjon együtt a környezet károsításával. A fogyasztáson alapuló gazdaságról körkörös gazdaságra kell átállni, ami soha nem látott népszerűséget teremtett a bérbeadási modellek, az újrahasznosító és használtcikk-platformok számára.
Az „Én is!” generációként is emlegetett Z-nemzedék a történelem legsokszínűbb, multikulturális generációja. Számára az identitásnak sincs egyértelmű határa (fluid identity). A műfajok és az eszközök határai is elmosódnak, ez a generáció a YouTube-on keres befektetési tanácsot, a TikTokon fejt ki politikai aktivitást, és gyakran a játékok szolgálnak számára eligazodási lehetőséget fontos társadalmi kérdésekben is. Minden korábbinál könnyebben vegyítik a komolyt a bolondsággal, a nehéz és könnyed témákat, és a mémeken nevelődött generációként vegyítik a különféle kultúrákat. Számukra természetesek az olyan, korábban valószínűtlennek tartott együttműködések, mint a Gucci és a The North Face, vagy az Oreo és a Pokemon között létrejött.
Személyes buborékokba zárkóznak egyre többen, jelezve, hogy nincs igényük a fizikai világra. A környezet által kiváltott fokozódó szorongás sokakat virtuális kapcsolatok építésére sarkall, mások egyre kisebb személyes terekbe húzódnak vissza. Erősödik a fókusz az otthonra és annak környezetére, illetve a saját testre. S bár a fizikai élmények a járvány elmúltával újra személyesen átélhetők lettek, sokaknak vált végleg irodává, edzőteremmé és mozivá az otthonuk, ahol kevesebb szorongást élnek át. Ebben a környezetben óhatatlanul felértékelődnek a helyi értékek, a szomszédság újrafelfedezése is.
Összegzésként elmondható, hogy metaverzumok kavalkádjában alakul a közeljövő fogyasztója és vásárlója. A hozzájuk vezető út igény szerint testreszabott, virtuális, közösségi és körforgásosan fenntartható kell legyen, az értelem és az érzelem ökoszisztémájában.
Csúcspromóciók
A szakmai előadások a kategóriák szerinti eredmények kihirdetése és átadása, valamint az első helyezettek és a különdíjasok pályamunkáinak bemutatása közé ékelődtek.
Az okleveleket, üvegdíjakat és kedvezmény vouchereket a nap folyamán Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője és Guba Zsófia, a Kantar Hoffmann junior client service executive-je adta át.
A verseny szakmai partnerei: Trade Marketing Klub, POPAI Magyarország Egyesület
A verseny kutatási partnere: Kantar Hoffmann
A verseny támogatója: Superbrands. MagyarBrands. //
Élelmiszer kategória, ARANYÉREM: FrieslandCampina Hungária Zrt.
Pöttyös Igazi Büszkeségek aktiváció
A Pöttyös Igazi Büszkeségek aktiváció a Pöttyös márka kedveltségét, elérését kihasználva szerette volna mind szélesebb közönséggel megismertetni és még inkább megszerettetni a tokiói olimpiára készülő hazai sportolókat. A 2021. május 1-jétől augusztus 8-ig megvalósuló 360°-os kampány célja volt, hogy az olimpia kezdetére a Pöttyös-rajongókból vérbeli szurkolókat kovácsoljon. Az Igazi Büszkeségek szurkolói kártyák és albumok segítségével mutatta be a témát a nagyközönség számára, a hozzá kapcsolt fogyasztói promócióval tovább fokozta az érdeklődést.
A vásárló kedvenc Túró Rudija mellé a multipack esetében ajándékba kapott egy szurkolói kártyacsomagot, melyben a Magyar Olimpiai Csapat tagjait bemutató kártyákat talált. A kártyák gyűjtéséhez albumcsomagot kínáltak, ami segítette a gyűjtést, rendszerezést. Az aktivitáshoz kapcsolódó nyereményjátékos promóció során a fogyasztók számos értékes nyereményhez juthattak hozzá.
_________________________________________
Ital kategória, ARANYÉREM: Havas Media Hungary Kft.
L’OR exkluzív gasztro-ízutazás
2021 júniusában és júliusában gasztro-influencer együttműködések révén a Havas Media Hungary Kft. és a Jacobs Douwe Egberts Kft. közös promóciójának célja volt, hogy népszerűsítse az utazáshoz (a világ különböző országaiba), valamint a nyári időszakhoz kötődő L’OR kapszulás kávékat, és buzdítsa a fogyasztókat a L’OR kapszulás kávék és az adott ízvilágú termékek fogasztására.
Az adott kapszula fogyasztásának támogatása mellett a promóció célja volt az is, hogy a járvány sújtotta időszakban maradandó élményben részesítse a fogyasztókat: a COVID19-világjárvány nemcsak a szeretteikkel való kellemes pillanatoktól fosztotta meg az embereket, hanem az utazás, az új felfedezések élményétől is. Ezért a szándékuk az volt, hogy olyan márkaimázst erősítő élményt adjanak, amelyet a pandémia alatt nem élhettek át: egy kellemes estét tölthessenek el szeretteikkel, miközben egy exkluzív gasztronómiai utazáson vesznek részt.
__________________________________________
HoReCa kategória, ARANYÉREM: Dreher Sörgyárak Zrt.
Csapolt Minőség Program 2021
A Dreher Sörgyárak Zrt. a Csapolt Minőség Program keretén belül oktatta 2021. május és szeptember között a horeca egységeit a sörcsapolásról, és egyúttal erőteljes kommunikációt folytatott a fogyasztók irányába, hogy megismerjék a programot és annak minden előnyét.
Egy régi és bölcs sörös mondás szerint „a sörfőző mester megfőzi, a sörcsapoló mester pedig elkészíti a sört”. A fogyasztók számára a Csapolt Minőség Program egyfajta minőségi garanciaként szolgál arra, hogy a programban részt vevő egységek mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Sörgyárban megálmodott minőségben kerüljön a sör a fogyasztók elé. Így, aki minőségi sörélményre vágyik, és egy igazán jól csapolt sört szeretne meginni, bátran keresheti fel a program weboldalát, és szemezgethet a résztvevő egységek listájából.
Partnereik számára a programban való részvétel egy kiváló lehetőség, hogy erősítsék alkalmazottaik vendéglátói ismereteit, és az egység egyedi értékesítési előnyévé váljon ez a tudás. www.csapoltminoseg.hu
__________________________________________
Kereskedelmi kategória, ARANYÉREM: SPAR Magyarország Kft.
Hey Clay gyurma és plüss
A SPAR Magyarország Kft. 2021. augusztus 19. és október 3-a között minden elköltött 6000 Ft vásárlás után 1 db gyurmacsomagot adott ajándékba, mely egy meglepetés színű gyurmát és egy hűségpontot tartalmazott. További gyurmacsomagokat lehetett megvásárolni 190 Ft/db áron, amelyek szintén egy meglepetés színű gyurmát és egy hűségpontot tartalmaztak.
A gyurmacsomagokban lévő hűségpontokból 6 db-ot összegyűjtve és a gyűjtőfüzetbe ragasztva, a vásárlóknak lehetőségük volt a 6-féle plüssfigura egyikét megvásárolni kedvezményes áron (1990 Ft/db). A plüssöket meg lehetett vásárolni normál áron is (4990 Ft/db). További HEY CLAY kiegészítő termékek is elérhetőek voltak a promóció ideje alatt, hűségpontok összegyűjtése nélkül.
A 18-féle színes gyurmából, akár az ingyenesen letölthető applikáció segítségével, izgalmasnál izgalmasabb szörnyek, űrlények és egyéb figurák készíthetők.
________________________________________
Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika) kategória, ARANYÉREM és Fenntarthatósági KÜLÖNDÍJ: Procter & Gamble RSC Kft.
Ültessünk jobb levegőt!
2021. októberében és novemberében minden megvásárolt P&G termékkel a vásárló 2 Ft-tal támogatta a hazai élőhely-telepítést, aminek a keretében 1 hektár erdőt ültet a vállalat. Ezzel együttesen segítik hozzá a Földünket, hazánkat a tisztább levegőhöz. Az üzenet egyszerű, érthető, nem igényel extra cselekvést a fogyasztótól. A kampány során a fogyasztók hozzájárulhattak a fenntarthatósági megoldások megvalósításához, közvetett módon.
A program összhangban van a Procter & Gamble RSC Kft. vállalati környezetvédelmi törekvéseivel, növeli a vásárlók lojalitását és a vásárlási értéket is azáltal, hogy ösztönzi a P&G minőségi termékek kosárba kerülését.
________________________________________
Non-FMCG kategória, ARANYÉREM: Rewart Kft.
„Tankolj, és tiéd lehet egy Ford Mustang vagy a napi 5 pénznyeremény egyike!” nyereményjáték
A játékosoknak 2021. június 14. és augusztus 31. között legalább 1 liter üzemanyagot kellett vásárolniuk az alábbi típusok egyikéből: EVO 95 Benzin, EVO Diesel, EVO 100 Benzin Plus, EVO Diesel Plus, EVO 102 Racing prémium üzemanyag, ECO+ Autógáz. Majd személyes adataikkal regisztráltak a MOLJÁTÉK Online Programba, a www.moljatek.hu oldalon.
A Nyereményjáték 79 napja során naponta 5 darab, összesen 395 darab napi nyeremény került kisorsolásra, a legvégén pedig 1 db FORD MUSTANG GT 2 AJTÓS CONVERTIBLE 5.0 személyautót vihetett haza a szerencsés nyertes.
A fogyasztók számára a nyereményjátékban történő részvétellel esély volt a saját vásárlásuk értékének visszanyerésére, sőt többre is, hiszen üzemanyagtípustól függően, akár dupla, vagy ötszörös értékű nyereményt nyerhettek, kézpénzhelyettesítő eszközön.
________________________________________
Trade magazin KÜLÖNDÍJ: Square One Retail Kft.
Citylife Média – Kalinka mini mintaszórás
A 2021. október 18-án induló és 1 hónapig tartó promóció során olyan éttermeket választottak, amelyek tematikájukban eltérőek: olasz, ázsiai, magyaros. Különböző ízlésű fogyasztókat céloztak meg. Fontos volt, hogy olyan terjesztési csatornákat találjanak, ahol a 18 éven aluli fogyasztók szűrhetők. A futárok a kiszállítás alkalmával ellenőrizték ezt, és csak a felnőtt közönség részére adták át a termékmintát. Az éttermek számára a promóció egy olyan hozzáadott értéket képviselt a megrendelőik felé, amivel növelni tudták a vásárlók lojalitását. Ez biztosította a promóció hatékony és hiba nélküli megvalósulásának alapját.
A fogyasztók az étel házhozszállításakor a csomagban kaptak termékmintát, amit otthonukban kipróbálhattak. A kampány során 18 000 db termékminta került terjesztésre. Mivel meglepetésajándékként kapták, pozitív élmény érte őket a branddel kapcsolatban.
________________________________________
CSR KÜLÖNDÍJ: Henkel Beauty Care
Schauma Habmesékkel egy jobb életért
A 2020 tavaszán indult és 2021 novemberében zárult Schauma Habmesékkel egy jobb életért címet viselő kampány az Örökbe fogadok egy ovit! szervezettel együttműködve valósult meg.
A program során influenszerek segítségével meséket gyűjtöttek be a fogyasztóktól, amelyekből egyedi mesekönyvek készültek. A 140 ezer darab termékadomány mellett a könyvadományokat a Habmesék kampány keretén belül hátrányos helyzetű gyermekeket nevelő óvodákba, gyerekházakba, tanodákba, gyermek- és anyaotthonokba juttatták el. Az adománycsomagok edukációs kisfüzeteket is tartalmaztak, ezzel is segítve, hogy a kicsik megismerjék a megfelelő tisztálkodás lépéseit, fontosságát.
A vállalat az ország adott pontjaira kiszállította a többkamionnyi felajánlást, míg az Örökbe fogadok Egyesület 652 gyerekeket nevelő intézménnyel szoros együttműködésben megszervezte az adományok kiosztását.
________________________________________
TMK KÜLÖNDÍJ: Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Burn Fiat 500 Országos Fogyasztói Promóció
Az aktivitás során Burn energiaital vásárlásával a nyitófül alatt található kód feltöltésével tudott a vásárló részt venni a nyereményjátékban, amelynek értékes nyereménye egy Fiat500 autó volt. Az attraktív promóciónak köszönhetően a Burn energiaital értékesítése növekedett.
________________________________________
Ital kategória, BRONZÉREM és POPAI KÜLÖNDÍJ: Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.
Heineken EURO 2020
A Heineken márka a Bajnokok Ligája szponzorációnak köszönhetően mindig is a foci legnagyobb sörös szponzorának számított. Azonban ezúttal emelte a tétet, és Európa egyik legrangosabb tornájának, az Európa-bajnokságnak (EURO 2020) is a szponzora lett. A magyar leányvállalat szempontjából hab volt a tortán, hogy Budapesten a hazai válogatott szereplése mellett is rendeztek mérkőzéseket. Így nem volt kérdéses, hogy 2021-ben az EURO 2020 mellé omnichannel, több partner számára tailor made aktivitást is biztosító, egyedi megjelenésekkel tarkított aktivitásokat kínálnak minden stratégiai fontosságú csatornájukban.
A 2021. május 15. és július 15. közötti időszakban kedvezőbb áron, prémium sörélményhez juthattak a fogyasztók ráadásul olyan vonzó nyereményekre tehettek szert, mint például belépők a budapesti mérkőzésekre, vagy egyedi EURO 2020-ra készült limitált Heineken merch termékek.
________________________________________
Élelmiszer kategória, EZÜSTÉREM: POS Services Kft. és Nissin Foods Kft.
Cup Noodles Slurp Trainer Instagram kampány
A POS Services Kft. és a Nissin Foods Kft. 2021. augusztus 20-tól november 8-ig tartó közös promóciójuk során influenszerekkel mutatták be és népszerűsítették az Instagramon található Cup Noodles Slurp Trainer filterük használatát, amellyel a Cup Noodles márka ismertségét növelték. Az online kampány támogatásaként offline aktivitást is szerveztek, amikor az egyetemi kampányuk egyik programjaként személyesen, a helyszínen is lehetett a Nissin sátorban játszani.
A promóció idején Instagramon keresztül le lehetett tölteni a filtert, és az emojik leutánzásával lehetett pontot gyűjteni. A játék végén A-B-C rangsorokat kaptak a játékosok.
Az aktivitás a fogyasztók számára izgalmas játékélményt, versenyzési lehetőséget nyújtott, a kereskedők pedig a márkalojalitás növelésében, illetve a magasabb fogyasztói árak mellett a forgalom további növekedésének biztosításában látták hasznosságát.
________________________________________
Ital kategória, EZÜSTÉREM: Heinemann Testvérek Kft.
Jim Beam & Tankcsapda promóció
A Heinemann Testvérek Kft. 2020-as CSR Tankcsapda együttműködésének sikere minden elvárást felülmúlt, ezért szerettek volna egy olyan promóciót megalkotni, amelyben minél szélesebb körben tudják bevonni a fogyasztókat. Lehetőséget biztosítva nekik, hogy akár horeca, akár retail vagy webshop vásárlás útján egy életre szóló nyereményt kapjanak Magyarország első számú rock zenekarától a Jim Beam által.
A 2021. június 28-tól augusztus 8-ig tartó kampány során a fogyasztók visszacsalogatása mellett a horeca partnerek megsegítése is a célok között szerepelt egy rendkívüli ajánlat által: a partner a nagykereskedéseken keresztül megrendel 3 db Jim Beam White 1 literes terméket, melyhez kap 3 db Jim Beam White 1 literest grátiszba. A grátisz termékek közül 2 db Jim Beam White 1 literest felhasznál a Highball készítéshez. A fennmaradó grátisz termék minden egyéb költségét is fedezi (üdítő, jég, szívószál stb.).
________________________________________
HoReCa kategória, EZÜSTÉREM: Heinemann Testvérek Kft.
Jim Beam – Újra Együtt kampány
A 2020–2021-es évet a COVID árnyékolta be, aminek következtében a horeca szegmens nagyon nehéz helyzetbe került. Majdnem fél évig teljes zárás volt a pandémiás helyzet miatt, ami nagyban befolyásolta a fogyasztói szokásokat, melyek teljes mértékben a retail vásárlásra és az otthoni fogyasztásra alakultak át.
A Jim Beam az „újra nyitás”-t szerette volna méltóképpen megünnepelni a fogyasztókkal a Jim Beam – Újra Együtt kampánnyal a 2021. április 30. – június 6-ig terjedő időszakban, illetve a készlet erejéig.
Minden fogyasztó, aki a promóció ideje alatt betért az adott egységbe, egy pohár Jim Beam Highballt kapott ajándékba első italként. Ezzel is megünnepelve, hogy újra együtt lehetünk!
A kampány lehetőséget teremtett a fogyasztók szórakozóhelyekre való visszacsalogatására a pandémiás időszakot követően, emellett támogatta a vendéglátóegységeket is.
________________________________________
Kereskedelmi kategória, EZÜSTÉREM: SPAR Magyarország Kft.
„Még sosem szólt jobban a nyár!” hűségakció
2021. május 20. és július 25. között a SPAR Magyarország Kft. hűségakciója keretében JBL hangszórókat, fejhallgatókat, fülhallgatókat kínált vásárlóinak.
A hűségpromóció célja az volt, hogy vásárlók minél nagyobb értékben vásároljanak egy tranzakció alkalmával, ezért minden 1000 Ft vásárlás után 1 db hűségpontot kaptak. Ha pontgyűjtő füzetükbe összegyűjtöttek 20 db pontot, be tudták váltani JBL-termékekre, akár 50%-os kedvezménnyel.
A hűségakció során egy nyereményjátékkal is kedveskedtek a vásárlóknak, aki a promóció időtartama alatt legalább 1 db, hűségakcióban szereplő JBL-terméket vásárolt (hűségpontok nélkül teljes áron, vagy hűségpontokkal kedvezményes áron) és a vásárlást igazoló blokk adatait (AP-kód, vásárlás dátuma, TRSZ) feltöltötte a www.nyeremenyjatek.spar.hu weboldalra, részt vehetett és megnyerhette az 50 db PartyBox100 hangszóró egyikét.
________________________________________
HoReCa kategória, BRONZÉREM: Rewart Kft.
Borsodi EB promóció
A 2021. május 10-e és július 15-e közötti, UEFA Európa Bajnoksághoz köthető országos fogyasztói promóció során a Borsodi Világos, Mester és Bivaly termékek részvételével a trade és horeca csatornákat együttesen aktivizálták. A fogyasztók promóciós csomagolással ellátott termékek vásárlásával, valamint UTC kódjuk feltöltésével vehettek részt a programban, amely során napi, heti, láncspecifikus és főnyereményekért indulhattak, illetve addicionális egyedi fejlesztésű, extra focis játék által további nyereményekre és kedvezményes kuponokra tehettek szert.
Ez volt az első promóció, amely a Borsodi márka új promóciós platformján került megvalósításra, mely a továbbiakban állandó felületként szolgál a márka összes későbbi promóciójához.
//
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR gyümölcsfa ültetésével kompenzálja rendezvényeit
A SPAR Magyarország két nagy rendezvényének karbonlábnyomát 418 őshonos gyümölcsfa…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lélegzethez jutottak a kisbenzinkutak
Határozott fellépésre és kölcsönös tárgyalókészségre volt szükség ahhoz, hogy kisbenzinkutak…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >