Szerelmem a trade marketing Konferencia – „Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl”
A Trade Marketing Konferenciát 2021. február 18-án – terveink szerint – hibrid módon rendezzük meg a Rudas Bistro csodálatos panorámájú termében és egyidejűleg az online térben. Így azok is jól érezhetik magukat, akik már nagyon vágynak a személyes szakmai találkozóra és azok is, akik szívesebben kapcsolódnak be számítógépükről vagy okostelefonjukról. Ha a korlátozásokat 2021. február 1-től meghosszabbítják, akkor a konferenciát online fogjuk tartani.
Hatásos ötletekről, új boltformátumokról, látványos in-store megoldásokról és még sok minden másról fogunk beszélni.
Ötleteket adunk arra, hogy a teljesen váratlanul jött, megváltozott piaci környezetben nem csak hogyan éljünk túl, hanem hogyan legyünk sikeresek. Ehhez megmutatjuk a legújabb kutatásokat arról, hogy a vevők viselkedésének titkait hogyan tudjuk a vásárlók és a gyártók szolgálatába állítani.
In-store sikersztorikat hozunk kis- és nagyvállalatoktól, külföldről és itthonról. Sikeres példát mutatunk arra, hogy milyen helyzetben érdemes akár egy másik piacra belépni, másokkal együttműködni.
Előadóink többek között a Heineken, a SPAR, a Pápai Hús, a BeHive Consulting, a Business to Women Akadémia, a Trade magazin vezető munkatársai, és a StartStore Design verseny győztesei közül többen is, sőt a Store of the Year nyertes Arch&Beans tulajdonosa is.
A konferencia végén kihirdetjük a POPAI Student Design Awards 2020 győzteseit.
5 ok, amiért érdemes a Trade Marketing Konferencián részt venned:
- mert itt olyan ismereteket, ötleteket fogsz hallani, amit azonnal hasznosíthatsz a munkádban
- mert az előadók sikeres, a marketing világában élenjáró cégektől jönnek
- mert a megváltozott körülmények ellenére fenntarthatod a szakmai kapcsolatokat és újakat találhatsz
- mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek
Kattints az alábbi linkre és nézd meg a részletes programot:
A konferencia időpontja: 2021. február 18. 9.00 – 15.30 óráig
Helyszín: Rudas Bistro Panoráma terme (Budapest, I. kerület, Döbrentei tér 9.), valamint az online tér.
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtt linket küldünk.
FIGYELEM! Az in-store szakmai eseményeken – így a konferencián és TMK üléseken – való részvétel értékes pontokat ér a Master of Trade Marketing Programban, amely hozzájárulhat szakmai hírneved és tudásod növeléséhez.
Regisztrálj a Master of Trade Marketing címért! A következő linken megismerheted a program részleteit és regisztrálhatsz:
KÜLÖNLEGES KEDVEZMÉNYEK 2021-RE!
KONFERENCIA KEDVEZMÉNY:
HOZHATSZ MAGADDAL 1 VENDÉGET GRÁTISZ SZEMÉLYESEN VAGY 2 VENDÉGET GRÁTISZ ONLINE! Konferencia (hibrid, azaz online és offline) díja: 59 000 Ft + áfa/ fő, TMK vagy POPAI vagy MMSZ tagságival csak 49 000 Ft + áfa.
Éves tagsági díj (naptári év): 49 000 Ft + áfa/fő. A tagsági díj magában foglalja, hogy HOZHATSZ MAGADDAL 1 VENDÉGET GRÁTISZ A SZEMÉLYES TALÁLKOZÓRA VAGY 2 VENDÉGET GRÁTISZ AZ ONLINE TALÁLKOZÓRA.
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
A jelentkezéseket 2021. február 14-ig tudjuk elfogadni.
Érdemes egyúttal a Trade Marketing Klubba is jelentkezned (a tájékoztatót és az éves programot itt olvashatod: https://trade-marketing.hu/#klubulesek , hiszen a klubtagok kedvezményes díjjal vehetnek részt a konferencián, de amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújtanak a tagok számára.
Jelentkezem a Trade Marketing Klubba, éves tagságit kérek:
Várjuk jelentkezésedet!
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >