Már használják a SuperStore 2015 logót
A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén először hívta versenyezni a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig, sőt, például a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, designerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
A 2015. évi versenyre közel 20 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A július 31-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt Dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Mariola Wolters, a Hall of AIM tulajdonosa, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
Díjátadó a Business Days konferencia gálaestjén
A magas színvonalú pályamunkák 2015. szeptember 29-október 2. között az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is bemutatkoztak, ahol négy nap alatt 530 résztvevőnek volt lehetősége megtekintetni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemállványokon.
Az eredményhirdetésre 2015. október 1-jén, a konferencia gálavacsoráján került sor.
A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.
… és a legtöbb pontszámot
elért pályázó, a …
A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont átvehette a Store of the Year Hungary 2015 díjat is.
A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével kezdhették használni novembertől.
A hagyományteremtő szándékkal indított verseny viszont máris folytatódik.
A www.trademagazin.hu/rendezvenyek oldalra már felkerült a jövő évi kiírás, és pályázati adatlap. A versenyre ez alkalommal is július 31-ig lehet majd jelentkezni. Megnyíltak már új kategóriák is, így az idei verseny még több értékesítési pont számára nyújt lehetőséget. Várjuk Önt is! (további információ: marketing@trademagazin.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Ne maradj le az év egyik legátfogóbb, fogyasztási cikk piaci…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Megnyílt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
A magyar agrárium lenyomata a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >