A jövő kezdete
Minden év végén egy rövid pillanatig visszatekintünk az elmúlt hónapokra, de sokkal hosszabb pillanatig nézünk előre, már az újakra. Idén sem volt szokványos az év, és bár már nem illik előhozni 2020 árnyait, amelyek még erre az évre is rávetültek, de nem lehet eltagadni sem. És azt sem, amilyen következményeket előidézett, és aminek pontosan még nem látjuk a súlyát.
Amit most tapasztalunk – a magas és állandósulni látszó infláció, egekbe szökő alapanyagárak és lassan emelkedő fogyasztói árak, a szolgáltatások és logisztika áremelkedése… –, olyan hirtelenséggel szakadt a nyakunkba, ahogy az egész pandémia. Lassan cunamivá duzzadnak a hullámok, és még nem lehet tudni, mit hoz a következő egy-két év.
Az idei év lapszámait, nagyszerű eseményeit már magunk mögött tudjuk. Nézzünk előre, a következő évre. Megterveztük már a jövő évi lapszámokat, és sorba a rendezvényeket is. A Trade Marketing Klub Szerelmem a trade marketing konferenciával kezdünk februárban, majd a kétévente megrendezendő Sirha Budapest kiállítás Future Store Innovations standjával folyatjuk márciusban a sort. Áprilisban TMK klubülés és Promóció konferencia lesz, amit májusban az Inno d’Or – Év Innovációja díjátadó és a Business Dinner események követnek. Júniusban ismét TMK klubülést tartunk, már grillpartival, és készülünk a szeptemberi Business Daysre, ahol átadjuk a Fenntarthatóság Szimbóluma és StarStore – Év Kereskedője díjakat, majd pedig novemberben, az évzáró TMK klubülésen a POPAI POP Awards díjakat is. De mindemellett jövőre is lesznek újdonságaink, ahogy eddig minden évben, eseményben és tematikában egyaránt.
Bízunk benne, hogy a jövő év legalább olyan aktív lesz sikerekben, mint kihívásokban, és az FMCG-piac egészét tekintve sikeres évet fogunk zárni 12 hónap múlva. Hogy a pandémia a múlté lesz-e már, vagy egy akkori újabb hullám és sokadik oltakozási kampány idején tartunk-e majd, lehet, már nem is lesz olyan fontos – megszokjuk azt is, és a megváltozott piaci környezetünk része lesz.
Maradjon velünk jövőre is, olvasson minket, nézze a Future Talks Krizsó Szilviával podcastunkat, és találkozzunk minél több rendezvényünkön! Sikeres új évet kívánunk 2022-re is! //
Üdvözlettel: Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Dr. Tilesch György: Beléptünk az AI-korszakba – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
… amelynek legnagyobb kihívása alapvetően az egyén és a gép…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >