Az Év Trade Marketingese 2018 verseny díjazottjai

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 02. 19. 15:24

Idén stílusosan a Szerelem-napjára, február 14-re esett a trade marketing szakma hagyományos éves konferenciája, a „Szerelmem a trade marketing”. Ez évi témánk és az egésznapos esemény fókuszában a trade marketing megtérülése állt, így gyártói és kereskedelmi cégek előadói különböző oldalról igazolták, hogy a trade marketing megéri. A marketingeseknek, értékesítőknek és trade marketingeseknek szóló konferencia záróakkordja minden évben Az Év Trade Marketingese verseny díjátadója, amelyet egyéni és csapat kategóriában is kihirdetünk.

A jelenlévők előbb Ms Trade Marketing 2018 cím nyertesének, Laurinyecz Tündének, a Szentkirályi-Kékkúti senior trade és channel marketing managerének gratulálhatott.

A díjátadón elhangzott méltatásban a zsűrit képviselve Csiby Ágnes kiemelte:

  • Laurinyecz Tünde TM koordinátorként kezdett és a retailben és a horeca-ban is megtanulta az alapokat. Részt vett POS anyagok fejlesztésében és promóciók tervezésében, kivitelezésében, később pedig feladata lett mind a csatorna stratégia, mind a kategória stratégia kialakítása. A Szentkirályi Ásványvíznél a Szentkirályi és Kékkúti összeolvadásakor ő dolgozta ki a közös merchandising standardokat. Tünde részt vesz a TM terv, a büdzsé kialakításában és a feladatok megvalósításban, összhangban a vállalati üzleti tervvel. A Pepsivel történő egyesülés után Tünde a közös cég TM managere lesz és feladata ismét a TM tevékenységek összehangolása lesz. Tünde a TM minden szintjén szerzett tapasztalatot az operatív munkától kezdve a stratégiai tervezésig. Munkáját mindig nagy türelemmel és derűvel végzi.

Az egyéni díj után kihirdetésre került a csapatgyőztes. A Trade Marketing Team 2018 címmel a Coca-Cola marketing csapata büszkélkedhet, és a helyszínen képviseletükben Matskási Zoltán marketing üzemeltetési vezető, Galavics András kereskedelmi csatorna marketingvezető, Pressenlehner Dóra vásárlói marketingvezető és Veres Csaba instore- és rendezvény aktivációs vezető koccinthatott a jelenlévőkkel. A díjakat, vagyis a címet szimbolizáló kisplasztikát, az okleveleket és díszszalagokat a Trade Marketing Klub és a Díj három alapítója Csiby Ágnes, a POPAI elnöke, Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI főtitkára és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője adták át elismerő szavaik kíséretében:

  • A Coca-Cola HBC marketing csapata a trade marketing legfejlettebb változatát valósítja meg, a stratégiai tervezéstől egészen az élményalapú végrehajtásig, hatékonyan együttműködve a társosztályokkal. A Coca-Cola a megkülönböztetett élményt nyújtó marketing aktivitásaival rendszeres aranydíjasa évek óta Az Év Legsikeresebb Promóciója versenynek, ahol a szakmai zsűri és a vásárlók egyértelmű voksait zsebelik be. Hasonlóan az eszközeik sikereit a POPAI Awards is bizonyítja, nem kevésbé a Future Store-ban bemutatásra kerülő sikeres megjelenésekig és koncepciókig. A boltokban és a POPAI Awardson is láthattuk a sok kreatív, egyedi eszközt, amivel új, friss megközelítésben mutatják be a kombinált – klasszikus és digitális – kihelyezési lehetőségeket. Emögött egy különlegesen kreatív és támogató csapatszellem áll.  A közös ötleteléstől, a tökéletes végrehajtásig, mindenkinek megvan a maga részfeladata. Egymásra hagyatkozva csak együtt képesek újat, élményt és értéket nyújtani a vásárlóknak és a partnereknek.

Gratulálunk Mindenkinek!

 

Kapcsolódó cikkeink