Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Ne maradj le az év egyik legátfogóbb, fogyasztási cikk piaci áttekintéséről, amikor 3 piackutató cég vezetője mutatja be a 2023-s eredményeket és csökkenéseket és ad kitekintést 2024-re az FMCG tendenciákról!
Mindenképpen gyere el, ha egyben szeretnéd látni a piaci kimutatásokat, mert itt exkluzív áttekintést kapsz, amit azonnal tudsz használni az értékesítés, a trade marketing és a marketing tervezésben!
Az előadások és a feltett kérdések kapcsán számos oldalról világítunk rá az eredményekre és a háttér adatokra.
A piackutatók megosztják velünk a 2023 teljes év és az idei első két hónap elemzéseit is.
Az előadások teljes anyaga nem publikus, így érdemes lesz jegyzetelni. A publikus előadás verziókat majd honlapunkon is megtalálod.
Mikor lesz az online, térítésmentes klubülés?
2024. április 11-én 15,00 órai kezdettel
Előadóink:
- Turcsán Tünde, a GfK-Yougov ügyvezető igazgatója
- Czikora Csilla, a NielsenIQ ügyfélkapcsolati igazgatója
- Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója
Regisztrálj 2024. április 9-ig honlapunkon ezen a linken:
https://trade-marketing.hu/piackutatok-elso-kezbol-2024/
Az általad megadott email címre küldjük az online esemény részvételhez az MS Teams linket.
FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak részt venni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a MS Teams linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.
A klubülés szakmai támogatója:
Ha szeretnél rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >