Elismerés a cégnek, bizalom az ügyfeleknek
Az elmúlt pár hónapban több elismerésnek is örvendhettünk. December óta használhatjuk a Magyar Termék megnevezést a Trade magazin esetében, feltüntethetjük a Bisnode AA minősítését, és együtt ünnepelhettünk egy hete a MagyarBrands 2018 díj átvételekor.
Ezekre az elismerésekre nagyon büszkék vagyunk. Megfelelni a Magyar Termék védjegynek, minősíttetni pénzügyi stabilitásunkat abban a körben, amelybe Magyarországon csupán a cégek 1,75%-a tartozik, és 47 kitüntetett, MagyarBrands-díjas céggel együtt állni a dobogón fantasztikus érzés.
A Trade magazin szerkesztősége
Ezek a visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk. Természetesen a jövőben mindez még jobban inspirál bennünket, hogy csak a legjobbnak érdemes lenni, minőségben, elkötelezettségben, lojalitásban, hitvallásban. Köszönjük az eddigi bizalmat, melynek igyekszünk megfelelni a továbbiakban is! //
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője
Kapcsolódó cikkeink
Koch’s: növekvő pályán a termelés és az értékesítés
A tavaly bevezetett nagy sikerű prémiumtermékek után márciusban, a Sirha…
Tovább olvasom >Ajánló: Megjelent a Trade magazin 6-7. száma
Néhány témát ajánlunk Olvasóink figyelmébe a Trade magazin nyári számából,…
Tovább olvasom >A hazai termékek népszerűsítésére stratégiai megállapodást kötött a Tesco és a Magyar Termék
Tovább bővül a Magyar Termék védjegyekkel ellátott készítmények száma a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezt üzeni a zuhanásba kezdett FAO élelmiszerár-index
A hazai élelmiszerárakban még nincs jele, de már negyedik hónapja…
Tovább olvasom >Több és jobb tápszert akar a világ, a kecsketejpor szektor dinamikus növekedése várható
Hosszú ideig stagnált a kereslet a kecsketejből készülő tejporra, a…
Tovább olvasom >A júliusi hőhullám jót tett a szupermarketek forgalmának az Egyesült Királyságban
A rekkenő hőség a szupermarketek eladásainak fellendülését eredményezte a múlt…
Tovább olvasom >