Trade Marketing Klub eseménynaptár 2015
Kedves Kollégák!
Nem túlzás, ha azt állítjuk, hogy a trade marketinges kell legyen az egyik legsokoldalúbb kolléga a szervezetben. Hiszen értenie kell a marketinghez, nem árt, ha van értékesítési vénája vagy saját értékesítési tapasztalata, jó kell legyen a számokban, szót kell értsen a legtöbb társosztállyal…
Mindezek mellett egyre inkább kell értenie a közösségi médiához, ismernie kell az új és újabb digitális megoldásokat, applikációkat. Miért? Mert a vásárló útvonala nem a bolt bejáratánál kezdődik, hanem otthon, a fotelben, és nem is a kasszánál ér véget.
A trade marketinges az egész „útvonalon” beavatkozhat, de legalábbis tudnia kell, hogy mit tehet és annak milyen hatása lehet a vásárlásokra.
2015-ben olyan klubüléseket szervezünk, ahol szó lesz arról, hogy a közösségi médiát hogyan tudja a trade marketinges a vevő szolgálatába állítani és hogyan ne tegye, milyen applikációk, digitális megoldások bővíthetik az eszköztárát, hogy még jobban a vásárlók érdekeit szolgálja, és ezzel persze a cége árbevételét növelje.
A júniusi grillpartis klubülésre olyan vendégeket hívunk, akik trade marketingesként kezdték, de egész más, azonban szintén izgalmas területeken folytatták pályájukat és olyanokat, akik akár évtizedek óta „űzik” a trade marketing vagy értékesítés mesterségét eredményesen, lelkesedéssel. Hiszen a többségünkben már felmerült néha olyan kérdés, hogy mi lenne, ha nem is ezt csinálnám? Vagy mi lenne, ha ezt csinálnám, de (egészen) más termékkategóriában? Vagy ebben a kategóriában, ennél a cégnél maradnék, de egész mást csinálnék? Erre fogunk jó példákat, történeteket hallani.
A klubtagok és érdeklődők mindig várják az első, áprilisi klubülést, ahol piaci tendenciákat hallhatnak az elmúlt évről a Nielsen, a GfK, a dunnhumby és a Supershop jóvoltából.
A 2015 februári konferenciánk a kreativitást helyezi fókuszba, „Kreativitás a trade marketingben” címmel. Ismét izgalmas és nagy tudású külföldi és magyar előadókat hívunk, nem csak a trade marketing területéről.
Idéntől újdonság, hogy a Trade Marketing Klub (TMK) tagság nem naptári évre szól, hanem 12 hónapra. Így azoknak is érdemes lesz belépni a Klubba, akik nem az év elején szereztek tudomást a Trade Marketing Klubról, a tagság díja pedig 36.000 Ft + ÁFA.
További lehetőség, hogy ha 2014. december 31-ig egyszerre váltasz klubtagságot és befizetsz a 2015 februári konferenciára – a konferencia díja klubtagoknak 39.000 Ft+ÁFA, nem klubtagoknak 43.000 Ft+ÁFA – akkor 10% kedvezményt nyújtunk a tagsági díj és a konferencia árából is!
Az utóbbi néhány évben jól bevált, hogy a klubtagok elérhetőségét a klubon belül megadjuk, így bármikor tudnak közvetlenül egymáshoz fordulni szakmai tanácsért vagy pl. közös promóció ötletével.
Kérjük, töltsd ki az alábbi linken a jelentkezési lapot vagy küldd el az evi@instoreteam.hu címre a mellékelt adatlapot.
Szeretettel várjuk a jelentkezésedet a Trade Marketing Klubba!
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >