Nagyszerű elismerésekkel gazdagodtunk
Díjesővel indult az év a Trade magazin számára, ami nagy megtiszteltetés számunkra és elismerés a cégnél dolgozó minden Kollégánk munkájáért.
Első alkalommal vettünk részt „Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022” pályázaton. Hatalmas öröm számunkra, hogy nem csak díjazottja vagyunk a versenynek, de egy kiemelt és különleges díjnak az átvevői lehettünk idén január végén.
– „A Család Különdíja elismerésben részesült” azt jelenti, hogy maguknak a díj alapítóinak tudtunk olyan értékeket mutatni a pályázatunkban, amelyeket Gróf Széchenyi István nevéhez és Családjához kapcsolódó értékekhez hasonlónak ítéltek – mondta a díjat átvevő Hermann Zsuzsanna, a Grabowski Kiadó tulajdonosa.
Január végén adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével a kiíró Magyar Marketing Szövetség célja, hogy hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
A Trade magazin mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 hivatalos lapja 2022-ben 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékfejlesztésekkel.
– A Trade magazin kiadója idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában a Future Store Innovations stand projektért. A 700 négyzetméteresre nőtt, egyetlen egybefüggő, immár többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5–7. között találkozhatnak a szakmai látogatók a Sirha Budapest 2024 kiállításon – mondta Hermann Zsuzsanna.
Mindkét verseny minden díjazottjának ezúton is gratulálunk! //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >Ismét kinyitott a Jövő Áruháza!
A SIRHA Budapest 2024 kiállításon ismét megnyitott a Trade magazin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >