Mit tehetünk?
Mit tegyünk, ha minden negyedik ember akciós újságokból válogatja össze a vásárlólistát? Mit tegyünk, ha egy akció minimum 20-25 százalékos árkedvezményt kíván? Mit tegyünk, ha fogyasztóink még mindig örömüket lelik az olcsó termékek vásárlásában? Mit tegyünk, ha a bolti lojalitás erősebbre fordul a márkahűségnél? Trendek és ellentrendek váltogatják egymást, és az érzékenyebb időkben fogyasztóink is érzékenyebbé válnak. De azt gondolom, hogy ha komplexitásában is kell néznünk a dolgokat, egy jól megtervezett promóció még mindig a márkánk malmára hajthatja a vizet, csak figyelmesen kell végiggondolnunk a célunkhoz általunk kikövezett utunkat.
Április hónapban sok érdekes programmal vártuk olvasóinkat, közülük kettő beszámolója e számban is olvasható. Az egyik az Év legsikeresebb promóciója versenyhez kapcsolódó szakmai nap és díjátadó volt, ahol a fenti témában izgalmas előadások és igazán sikeres promóciók kerültek bemutatásra.
Aki pedig ott volt a Trade Marketing Klub ülésén áprilisban, meghallgathatta a piackutatók által prezentált legfontosabb számokat a 2010-es évről. Noha az idei első negyedéves adatok ismét nehézségekre hívják fel a figyelmünket, azt gondolom, hogy az előremenekülés tipikus esete áll fenn. Még egy kis kitartással mi is elérhetjük a régiós pozitív konjunktúrát és lelkiállapotot.
Hermann Zsuzsanna
főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
4-8% közötti béremeléssel és akár 974 100 forintig terjedő bruttó bérrel díjazza a munkavállalói lojalitást az ALDI
2021-ben is az inflációt meghaladó mértékben emelte az ALDI mind…
Tovább olvasom >Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor…
Tovább olvasom >Sikerrel járt Kínában a PayPal
A PayPal 2020. december 31-én megszerezte a még fennmaradó 30…
Tovább olvasom >