Mit tehetünk?
Mit tegyünk, ha minden negyedik ember akciós újságokból válogatja össze a vásárlólistát? Mit tegyünk, ha egy akció minimum 20-25 százalékos árkedvezményt kíván? Mit tegyünk, ha fogyasztóink még mindig örömüket lelik az olcsó termékek vásárlásában? Mit tegyünk, ha a bolti lojalitás erősebbre fordul a márkahűségnél? Trendek és ellentrendek váltogatják egymást, és az érzékenyebb időkben fogyasztóink is érzékenyebbé válnak. De azt gondolom, hogy ha komplexitásában is kell néznünk a dolgokat, egy jól megtervezett promóció még mindig a márkánk malmára hajthatja a vizet, csak figyelmesen kell végiggondolnunk a célunkhoz általunk kikövezett utunkat.
Április hónapban sok érdekes programmal vártuk olvasóinkat, közülük kettő beszámolója e számban is olvasható. Az egyik az Év legsikeresebb promóciója versenyhez kapcsolódó szakmai nap és díjátadó volt, ahol a fenti témában izgalmas előadások és igazán sikeres promóciók kerültek bemutatásra.
Aki pedig ott volt a Trade Marketing Klub ülésén áprilisban, meghallgathatta a piackutatók által prezentált legfontosabb számokat a 2010-es évről. Noha az idei első negyedéves adatok ismét nehézségekre hívják fel a figyelmünket, azt gondolom, hogy az előremenekülés tipikus esete áll fenn. Még egy kis kitartással mi is elérhetjük a régiós pozitív konjunktúrát és lelkiállapotot.
Hermann Zsuzsanna
főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >