Negyedik alkalommal díjazták a legjobb boltokat

Dátum: 2018. 11. 20. 22:42

A SuperStore verseny 2018-as elismeréseit idén 15 kategóriában ítélte oda a szakmai zsűri. A Trade magazin által alapított díjat az értékesítési koncepciónak megfelelő dizájnért, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső bolti megjelenésért, az árubemutatásért, valamint a személyzet munkájában és a kiszolgálásban visszaköszönő kommunikációért az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián vehették át a nyertes pályázók.

 

 

A beérkezett 31 pályázat szakmai értékelésében dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, az AC Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, dr. Törőcsik Mária, egyetemi tanár és a Trend Inspiráció vezetője, Havasiné Kátai Ildikó, a Trade Marketing Klub alapító tagja és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-­főszerkesztője vett részt, a közönségszavazáson pedig több mint 5000 leadott voks döntött a közönségdíjas üzletről. A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pont a Store of the Year Hungary 2018 díjat is átvehette.

 

Díjazottak