Áprilisban folytatódik a Trade Marketing Klub!
A Trade Marketing Klub áprilisi klubülése mindig remek alkalom arra, hogy a lehető legtöbb szempontból megvizsgáljuk a fogyasztási piacot.
Idén rekordszámú, 6 piackutatót hívtunk meg, hogy mutassák be, hogy 2019-ben hogyan alakultak a piaci tendenciák és mik azok az előrejelzések, amelyeket egy trade marketingesnek, marketingesnek, sales vezetőnek feltétlenül ismernie kell ahhoz, hogy hatékonyan tudja tervezni a promóciókat és in-store tevékenységeket.
A GfK, a Nielsen, a GKI Digital, az NMS, az Offerista Group és a Retail Zoom szakemberei az egész magyar piacot bemutató, valamint trade marketing specifikus elemzéseket mutatnak meg a klubülés résztvevői számára a tavalyi évről, ami alapján kérdezhetjük is majd Őket az idei „jóslataikról”.
Miért alakultak úgy a tavalyi számok, és mi minek volt következménye? Mi változott és mi maradt változatlan? Az utóbbi hónapokban egyre több kollégát foglalkoztat, hogy a válság előjelei milyen területeken nyilvánulhatnak meg, és vajon ez majd miben befolyásolja a piacot?
Ha szeretnéd egy délután alatt a legátfogóbb piaci körképet kapni a piackutatóktól, akkor feltétlenül gyere el,
2020. április 23-án 15 órakor a Trade Marketing Klub
„Piackutatók elsőkézből” rendezvényére!
Előadóink:
Andreas Christou, a Retail Zoom ügyvezető igazgatója
Dorogi Adrienn, az NMS Hungary senior kutatója
Hajnal Dóra, a Nielsen vezető tanácsadója
Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója
Orbán Tímea, az Offerista Group country managere
Turcsán Tünde, a GfK kereskedelmi vezetője
Hozz notebookot vagy jegyzetfüzetet, mert sok információt csak a helyszínen hallhatsz!
Kinek ajánljuk az áprilisi klubülést:
a fogyasztási cikk piacon dolgozó
- értékesítési szakembereknek
- trade marketingeseknek
- marketingeseknek
- POS gyártóknak
- szolgáltató cégek munkatársainak
A klubülés helyszíne:
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló (A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában javasolt a parkolás).
A klubülésre jelentkezéssel együtt lehet és még érdemes éves klubtagsági kártyát váltani, amely kedvezményes klubülés látogatásra és még számos más kedvezményre jogosít!
Az éves klubprogramhoz és az éves klubtagsági jelentkezéshez kattints az alábbi linkre:
https://trade-marketing.hu/#tag
Az áprilisi 23-i klubülés jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
http://trade-marketing.hu/piackutatoktol-elso-kezbol-klubules/
Kérjük, hogy a már klubtagsággal rendelkezők is feltétlenül küldjenek jelentkezési lapot, mert csak így tudjuk a részvételüket biztosítani.
A jelentkezési határidő:
- április 20.
Látogass el megújult honlapunkra – www.trade-marketing.hu -, ahol értesülhetsz a Klub eseményeiről, in-store versenyekről és szakmai cikkeket olvashatsz!
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a 06 26 310 684 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >2024-ben is megrendezik a #vadateszem kampányt
A #vadateszem forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampány 2024. november 22-én…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >