Tóth Zoltán
Beosztás: vezérigazgató
Cég: DigInStore
Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub alapító tagja
Lánchíd Klub vélemény cikkek
Egy sikeres közösség a közös sikerekért2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
Együtt hajóztunk (1. rész)
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Túlélési stratégiák
Digitális in-store marketing a dohányboltokban – avagy hogyan érjünk el másfél perc alatt több százezer fogyasztót
Digitális in-store marketing a dohányboltokban – avagy hogyan érjünk el másfél perc alatt több százezer fogyasztót
Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)
Keresd a MUCI-t!
Túl az ezermilliárdon a dohányboltok
Túl az ezermilliárdon a dohányboltok
Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Átalakult az offline, az in-store
A dohányipar és dohány-kiskereskedelem COVID-biztos
Magazin: Átalakulóban a kereskedelem világa – szerkesztői véleménysarok
Magazin: Ülésezett a Trade Parlament (1. rész)
Dohány központilag
Értékesítési szervezetek hatékonysága és eredményessége – „Sales Insights 2014”
Csak semmi pánik!
Cikkek melyekben szerepel
KenyérkosárértékEgy sikeres közösség a közös sikerekért
Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
Új év, új idők
Megnyílt a felújított VakVarjú Buda
Európai Kereskedelem Napja tizenkilencedszer
Együtt hajóztunk (1. rész)
Digital Retail Media Workshop 2023 – avagy új médiacsatorna születőben
A digitális megoldásoknak a képzelet sem szab határt
Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak
IDÉN IS ÁTADTÁK „AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA 2023”–DÍJAKAT
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Túlélési stratégiák
Trafik TV – ahol „csak az eredmény számít”
Túlélési stratégiák
Digitális in-store marketing a dohányboltokban – avagy hogyan érjünk el másfél perc alatt több százezer fogyasztót
Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)
Változó vásárláshelyi eszköztár
Keresd a MUCI-t!
Túl az ezermilliárdon a dohányboltok
Keresd a MUCIt! – – Most Useful Creative Innovations
Gyere el Te is az idei ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES Trade Marketing konferenciára!
Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Magazin: Jó reggelit kívánok!
Átalakult az offline, az in-store
A dohányipar és dohány-kiskereskedelem COVID-biztos
Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl
Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl
Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el…
Klímaváltozás: észak felé tolódik a gazdálkodás
Csomagolási trendek: alternatív megoldásokkal a környezetért
Magazin: Több, mint doboz
Magazin: Átalakulóban a kereskedelem világa – szerkesztői véleménysarok
Magazin: Ülésezett a Trade Parlament (1. rész)
Bölcs ember szakácskönyve
Bölcs ember szakácskönyve
Magazin: Megtérülés a trade marketingben – In-store kampány a növekedésért
Tisztújító közgyűlés
Magazin: Zöldülő csomagolás
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
A nagyvállalatok is ösztönzik a kkv.-szektor digitalizációját (2. rész)
Business Days 2017 interjú – Tóth Zoltán
Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)
Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája a kamarai választáson
77 milliárd forint értékben szereztek be új mezőgazdasági gépeket a vállalkozások
2017 a kihívások éve a magyar dohánypiac szereplőinek
Magazin: Zöldülő csomagolási trendek
Megvan az Év Fiatal Vezetője
Az egészségtudatos táplálkozást előmozdító megállapodásokat kötött a NAK
Kulcsfontosságú a versenyképesség javítása az agráriumban
Saját tejüzemet létesített a sütőipari cég
Együttműködési megállapodást kötött a Horvát Gazdasági Kamara és a NAK
Magazin: Cirkuszi mutatványok és mutatványosok (2. rész)
Magazin: Gépek beszélgetnek
Business Days 2015
Paradigmaváltás szükséges az értékesítési szervezetek szerepében
Az STI Group kifejlesztette a tökéletes gyógyszerdobozt
Nosztalgiakiflit is sütnek az új Lipóti pékségekben
Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 1. rész)
Karácsony becsomagolva
Szigoró kötöttségek mellett működnek a dohányboltok
Magazin: Fel is út! – Hogyan él meg egy magyar pékség I.
Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!
Értékesítési szervezetek hatékonysága és eredményessége – „Sales Insights 2014”
Süt a pék, süt a pék… II.
Süt a pék, süt a pék…, I.
Business Days 2013
Feketén – fehéren (és szürkén)
Kétszáznál jár a Lipóti
Az Empress Tree Marketing kommunikálja az Euroventures társbefektetéseit
Digitalizálta borlapját a Kempinski Hotel és a Giardino étterem
Az év legsikeresebb promóciója 2010 – szakmai nap és díjátadó
Önállósul a GROW Csoport
Figyelem! Forgalomelterelés! Business Days 2009 (2. rész)
Kihajózni a válságból – innovációkkal
Másképp gondoljuk, másképp is csináljuk (Business Days 2008, II. rész)
Miből lesz a cserebogár?