Tóth Zoltán

>Tóth Zoltán

Beosztás: vezérigazgató

Cég: DigInStore

Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub alapító tagja

Cikkek melyekben szerepel

Kenyérkosárérték

Egy sikeres közösség a közös sikerekért

Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya

2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára

Új év, új idők

Megnyílt a felújított VakVarjú Buda

Európai Kereskedelem Napja tizenkilencedszer

Együtt hajóztunk (1. rész)

Digital Retail Media Workshop 2023 – avagy új médiacsatorna születőben

A digitális megoldásoknak a képzelet sem szab határt

Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak

IDÉN IS ÁTADTÁK „AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA 2023”–DÍJAKAT

„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Túlélési stratégiák

Trafik TV – ahol „csak az eredmény számít”

Túlélési stratégiák

Digitális in-store marketing a dohányboltokban – avagy hogyan érjünk el másfél perc alatt több százezer fogyasztót

Ott voltunk a (játék)szeren (1. rész)

Változó vásárláshelyi eszköztár

Keresd a MUCI-t!

Túl az ezermilliárdon a dohányboltok

Keresd a MUCIt! – – Most Useful Creative Innovations

Gyere el Te is az idei ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES Trade Marketing konferenciára!

Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)

Magazin: Jó reggelit kívánok!

Átalakult az offline, az in-store

A dohányipar és dohány-kiskereskedelem COVID-biztos

Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl

Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl

Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el…

Klímaváltozás: észak felé tolódik a gazdálkodás

Csomagolási trendek: alternatív megoldásokkal a környezetért

Magazin: Több, mint doboz

Magazin: Átalakulóban a kereskedelem világa – szerkesztői véleménysarok

Magazin: Ülésezett a Trade Parlament (1. rész)

Bölcs ember szakácskönyve

Bölcs ember szakácskönyve

Magazin: Megtérülés a trade marketingben – In-store kampány a növekedésért

Tisztújító közgyűlés

Magazin: Zöldülő csomagolás

Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)

A nagyvállalatok is ösztönzik a kkv.-szektor digitalizációját (2. rész)

Business Days 2017 interjú – Tóth Zoltán

Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája a kamarai választáson

77 milliárd forint értékben szereztek be új mezőgazdasági gépeket a vállalkozások

2017 a kihívások éve a magyar dohánypiac szereplőinek

Magazin: Zöldülő csomagolási trendek

Megvan az Év Fiatal Vezetője

Az egészségtudatos táplálkozást előmozdító megállapodásokat kötött a NAK

Kulcsfontosságú a versenyképesség javítása az agráriumban

Saját tejüzemet létesített a sütőipari cég

Együttműködési megállapodást kötött a Horvát Gazdasági Kamara és a NAK

Magazin: Cirkuszi mutatványok és mutatványosok (2. rész)

Magazin: Gépek beszélgetnek

Business Days 2015

Paradigmaváltás szükséges az értékesítési szervezetek szerepében

Az STI Group kifejlesztette a tökéletes gyógyszerdobozt

Nosztalgiakiflit is sütnek az új Lipóti pékségekben

Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 1. rész)

Karácsony becsomagolva

Szigoró kötöttségek mellett működnek a dohányboltok

Magazin: Fel is út! – Hogyan él meg egy magyar pékség I.

Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!

Értékesítési szervezetek hatékonysága és eredményessége – „Sales Insights 2014”

Süt a pék, süt a pék… II.

Süt a pék, süt a pék…, I.

Business Days 2013

Feketén – fehéren (és szürkén)

Kétszáznál jár a Lipóti

Az Empress Tree Marketing kommunikálja az Euroventures társbefektetéseit

Digitalizálta borlapját a Kempinski Hotel és a Giardino étterem

Az év legsikeresebb promóciója 2010 – szakmai nap és díjátadó

Önállósul a GROW Csoport

Figyelem! Forgalomelterelés! Business Days 2009 (2. rész)

Kihajózni a válságból – innovációkkal

Másképp gondoljuk, másképp is csináljuk (Business Days 2008, II. rész)

Miből lesz a cserebogár?