Gyere el Te is az idei ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES Trade Marketing konferenciára!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 02. 10. 12:56

2022. február 17-én ismét Szerelmem a trade marketing konferencia „Keresd a MUCIt! – Most Useful Creative Innovations” címmel.

A minden nap egyre fontosabbá váló digitális és offline trade marketing eszközökről, innovatív megoldásokról hallhatsz az idei konferencián előadóinktól. (A részletes programot alább olvashatod!)

A konferencián mutatja be először Magyarországon az angliai POPAI Marketing at Retail szervezet a displayek fenntarthatóságának mérésére kifejlesztetett, egyedülálló módszerét.

A friss kutatási eredményekkel az in-store és a digitalizáció világából többen is készülnek előadásukban.

A StarStore – Év Kereskedője 2021 verseny kategóriagyőztesei közül idén is lesznek előadók, akik bemutatják azokat a értékesítés támogató eszközöket és ügyfélélményt nyújtó megoldásokat, amelyek hozzásegítették Őket a cím elnyeréséhez.

A PICK és a SPAR képviselői összefoglalják az idei POPAI Student Design Awards tapasztalatait. Kihirdetjük a győzteseket, akik be is mutatják koncepciójukat. Ők képviselik majd hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards versenyen, ahol Student Design kategóriában 2019-20-21-ben is magyar diák lett a bajnok!

Tölts velünk egy nagyon tartalmas szakmai napot és indítsd be a fantáziádat, hiszen az itt hallott információk inspirálhatnak és ötleteket adhatnak, amivel finomíthatod, színesebbé teheted akár az idei marketing és in-store aktivitásaitokat is.

A részletes program:

Szerelmem a trade marketing 2022 Konferencia

Keresd a MUCIt! – Most Useful Creative Innovations

Időpont: 2022. február 17., 9.30–15.30

Helyszín: ONLINE – MS Teams programban

Részvételi díj: TÉRÍTÉSMENTES, regisztrációval

 

9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő

9,30-11,00 Blokk I.

Retail innovációk, promóciós eszközök itthon és külföldön

Bodnár Krisztina, a GfK FMCG-üzletág üzletfejlesztési vezetője

Nestlé: nemzetközi és hazai MUCIk

Balogh Bence, a Nestlé trade marketing managere

Meet Muci’s friend Sustain ­ – Measuring the environmental impact of POS/POP/POSM displays

Martin Kingdon – Chair and Sustainability Director, POPAI UK & Ireland

Etele Pláza, az okos bevásárlóközpont

Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója, az Etele Pláza projekt kreatív vezetője

11,00-11,30 Felfrissülés, szünet

 

11,30-12,30 Blokk II.

Atmedia: FMCG-fogyasztás és médiaválasztás

Karácsony László, az Atmedia stratégia- és marketing igazgatója

Digital Signage – multifunkciós instore kommunikáció

Tóth Zoltán, a DigInStore Trafik Tv tulajdonosa

‘Higher Purpose’ innovációkban és kommunikációban

Szak Zsuzsanna, a Henkel Beauty Care üzletág igazgatója

 

12,30-13,30 Ebédszünet

 

13,30-15,30 Blokk III.

StarStore – Év Kereskedője 2021 verseny 3 kategóriagyőztese

Kozma Anita, a CBA Grand Gourmet marketing tanácsadója

Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack marketingvezetője

Varga-Futó Ildikó, az Auchan vállalati kommunikációs igazgatója

MUCI az Egyetemen: PICK és SPAR – a hallgatói displaytervező verseny margójára

(POPAI Student Design Awards 2021 díjkiosztó és a győztesek bemutatkozása)

Király Krisztián, a PICK Szeged business development managere

Németh Károly, a SPAR marketingvezetője

MUCI a nagyvilágban – Kik képviselik idén hazánkat a POP világbajnokságként számon tartott Shop! Global Awards versenyen?

A győztes displayek bemutatása

 

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott email címre.

Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:

https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2022/

A jelentkezéseket 2022. február 15. 12 óráig tudjuk elfogadni!

A konferencia szakmai támogatója a DigInStore Trafik TV.

Kapcsolódó cikkeink