Trafik TV – ahol „csak az eredmény számít”
A TMK online konferenciáján jelentettük be, hogy a TrafikTV-t üzemeltető DigInStore Zrt., hazánkban elsőként, egyedülálló, kombinált trade- és fogyasztói promóciós tarifacsomagot ajánl hirdetőinek. Osztozunk a kockázaton. Megbízóink csak a promócióban, akcióban ténylegesen részt vevő üzletek után fizetik meg hirdetésük költségeit.

Tóth Zoltán
veezérigazgató
DigInStore
2023-ban is jelentős kihívásokkal szembesül az FMCG-szakma. A vállalatok többsége folytatni kényszerül az emelkedő költségekkel szembeni küzdelmet, a marketing- és trade marketing kommunikáció és költések hatékonyságának javítását.
Ehhez az erőfeszítéshez kínálunk megoldást!
A Nemzeti Dohányboltok mára, az FMCG-szakma számára sem nélkülözhető értékesítési csatornává váltak. E termékkategóriák 2022. évi növekedési rátája a RetailZOOM Kft., elemzése szerint értékben meghaladta a 27%-ot, mellyel a becsült éves összforgalom megközelítette a 170 milliárd forintos nagyságrendet.
Aki lemarad, az kimarad a csatornában elérhető vonzó növekedésből. Aki jelen van, gazdaságosan növekedhet, de azok számára is lehetőséget kínálunk, akik szeretnének erősíteni jelenlétükön, vagy be akarnak kerülni a csatorna vérkeringésébe.
Megalkottuk azt a konstrukciót, amellyel egyedülállóan vonzó hatékonyságot ajánlunk. Pályafutásom során közel 30 évet töltöttem multinacionális vállalatoknál. Meg sem tudom mondani, hogy hányszor szembesültem a „pay as you go” vagy „pay as you grow” jótanáccsal! Nos, eljutottunk oda, hogy a TrafikTV megvalósítja ezt az elvet. Osztozunk megbízóinkkal a kommunikációs kockázaton, mérhető hatékonyságot, és eredményességet teremtünk! Mert tudjuk, hogy a végén CSAK AZ EREDMÉNY SZÁMÍT.
Ennek megfelelően 3 hetes kereskedői „sell-in” és 3 hetes fogyasztói kommunkációs „sell-out” hirdetési blokkok kombinációját ajánlunk 700 értékesítési ponton! Microsite fejlesztésünkkel a vásárlást igazoló dokumentum révén követjük nyomon a kiskereskedők részvételét! A hirdetési költségeket pedig, csak az igazoltan részt vevő üzletek arányában, illetve száma alapján számlázzuk! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Jön a Trade Marketing Klub: piackutatóktól, elsőkézből
Szeretnéd megtudni, hogy hogyan alakultak az erőviszonyok a fogyasztási cikk…
Tovább olvasom >Nagyot nőtt a kifli.hu
A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt,…
Tovább olvasom >Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is…
Tovább olvasom >Wanzl innovációk közvetlenül az EuroShop-ról (3.)
A Wanzl a kiskereskedelmet konkrétan előmozdító megoldások fejlesztésére és megvalósítására összpontosít, melyben…
Tovább olvasom >Rioba: kávéház alfától omegáig
A kávé az életünk része, egy mindennapjainkba ágyazott rítus, egyszerre…
Tovább olvasom >