Szalókyné Tóth Judit
Beosztás: válllati kapcsolatok igazgató
Cég: The Coca-Cola Company
Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub tagja
Lánchíd Klub vélemény cikkek
Hátrányos helyzetű nők képzését segítő programjáért kapott társadalmi kategóriában CSR-díjat a Coca-ColaEgyütt hajóztunk (1. rész)
Olyan közös jövőt szeretnénk építeni, ahol a csomagolóanyagok új életet kaphatnak
Magazin: A változtatás elkerülhetetlen és halaszthatatlan
Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Magazin: Jelentés a Board roomból (3. rész) – Interjú Michael Holmmal, a Diageo kelet-európai piacok ügyvezető igazgatójával
Magazin: Jelentés a Board roomból (2. rész) – Interjú Christopher Mattheisennel, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatójával
Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
Van nálatok Chief Happiness Officer?
Van nálatok Chief Happiness Officer?
Ülésezett a Trade Parlament (2. rész)
Vezetői márka és a vállalat sikere
Vezetői márka és a vállalat sikere
Magazin: Rustin Richburggal, a Walmart senior vice presidentjével beszélgettünk
Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Jelentés a board roomból
Promóciók és hatékonyság
Cikkek melyekben szerepel
Krízis után – a pillanat lehetőségeMagazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Új partner a Boyden csoportnál
Jelentés a board roomból
Új partner a Boyden magyarországi irodájánál
Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)
Business Days 2015
Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 1. rész)
Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!
Business Days 2013
Nielsen: továbbra is piacvezető a Tesco az élelmiszer-kiskereskedelemben
Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen ügyvezető igazgatója: Boltválasztásnál a kedvező ár-érték lett a legfontosabb
Szájpropaganda, hagyományos reklám és Internet kelti fel legjobban a magyar fogyasztók figyelmét újdonságokra
Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (2. rész)
Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (1. rész)
Kereskedelmi toplista 2011: Tesco, CBA, Coop az élen
Hazánkban az európai átlaghoz képest több vásárló részesíti előnyben közcélokat támogató cégek termékeit és szolgáltatásait
Megszületett a Hungarikum törvény – szakmai konferencia konzultációs lehetőséggel
Magazin: Hősök és túlélők (2. rész)
Magazin: Hősök és túlélők (1. rész)
Magyarországon a napi fogyasztási cikkek átlag 5 százalékkal drágultak
Business Superbrands 2011 díjat kapott a Nielsen piackutató vállalat
Magyarországon a napi fogyasztási cikkek átlag 5 százalékkal drágultak április-júniusban
Mennyiségben sem csökkent boltjainkban az eladás élelmiszerből, háztartási vegyiáruból és kozmetikumból
Nőtt a forgalom a tavalyi negyedik negyedévben
Boltláncok stabil rangsora: Tesco, utána két magyar lánc
Egy év alatt 300 élelmiszerüzlet zárt be
A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen
Töretlenül terjeszkedtek tavaly is
Kevesebb a hagyományos kis üzlet, mégis stabilan 27 százalék maradt piaci részesedésük az élelmiszerek eladásából
Hazánkban 2 százalékkal több élelmiszert, háztartási vegyiárut és kozmetikumot adtak el a IV. negyedévben, mint egy évvel előtte
Magyarországon is kedvező harmadik negyedévi trendek az élelmiszer-kiskereskedelemben
Az európai élelmiszer-kiskereskedelem második negyedévi eredményei csalódást okoztak
Csalódást okoztak az európai élelmiszer-kiskereskedelem második negyedévi eredményei
Márkák és hírességek
Megjelent a Kereskedelmi Toplista 2009!
A feltöltődés napja
A válság átalakította a fogyasztási szokásokat
A Superbrands előnyei
Trendek és tények a vendéglátásban
Márkaérték megmérve
Csak egy út van, és az előrevezet
Látlelet a magyar fogyasztóról
FMCG-üzletláncok rangsora
Túl a hazai fordulón
Változó fókuszok
Itthon is rohamosan terjed az online vásárlás
Értéket vár el a pénzéért a vevők zöme
Növekedési források az új piaci helyzetben
Jóslatok és tények Tapolcán (1. rész)
A csökkenő büdzsét ügyesen beosztjuk
2008 az Aldiról szólhat
Okosabban gazdálkodnak a fogyasztók
Amit tudni akarsz a fogyasztódról
Napjaink vásárlói a fogyasztás szinten tartására törekednek