Business Superbrands 2011 díjat kapott a Nielsen piackutató vállalat
Idén negyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjat. A kitüntetettek közé tartozik a több mint 100 országban jelen lévő Nielsen piackutató vállalat magyarországi cége. A díjazók szándéka, hogy megmutassák a példaként szolgáló márkákat a hazai piac olyan szereplőinek, amelyek fejlődni kívánnak a márkaépítésben.
– Értékes visszajelzés a Nielsen brandről a Business Superbrands 2011, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A zsűri döntésével tanúsítja márkánk eddigi sikereit – mondja Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen ügyvezető igazgatója.
A jelölés szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. Tizenöt független szakember ítélte meg, hogy kik használhatják tevékenységük során az üzleti márkáknak ítélt Business Superbrands 2011 védjegyet. Döntésüket a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, szakmai szervezetek közreműködésével hozták.
A Nielsen huszonkét éve van jelen a magyar piacon. Első sorban az élelmiszer, háztartási vegyiáru és kozmetikum kiskereskedelmi forgalmáról gyűjtött integrált piaci információs rendszere révén, széles kört átfogó adatokra támaszkodik. A legkorszerűbb módszerekkel végzett elemzések és tanácsadás révén járul hozzá ügyfelei minél jobb piaci döntéseihez. Fogyasztói kutatásokat egyes megbízók részére testre szabottan végez.
Több mint másfél évtizeddel ezelőtt indították útjára a Superbrands programot Nagy-Britanniában a marketing és a kommunikáció tekintélyes szakemberei. Azzal a kettős céllal, hogy reflektorfénybe állítsák a kiemelkedő márkákat, illetve példákat állítsanak a márkáik fejlesztésére törekvő piaci szereplők elé. A program azóta világszerte ismertté vált, és öt földrész 87 országában jelent különleges minősítést a Business Superbrands elismerés.
Magyarországon hét éve működik a Superbrands program, és 2008-ban indult el a Business Superbrands, hogy bemutassa az üzleti kapcsolatokban (B2B) legkiválóbb márkákat; amelyek főleg nem fogyasztókat, hanem vállalatokat, szervezeteket szolgálnak ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >