Javult a magyar versenyképesség

Javult a magyar versenyképesség

Ez elsősorban a termelékenység kiugró növekedésének köszönhető – közölte a GKI.A versenyképességi index (VEX) 2006 harmadik negyedévében mind az öt közép-európai országban, így Magyarországon is jelentősen javult, az üzleti környezetet...

Tovább olvasom

A pálinkát népszerűsítik

A Magyar Pálinka Marketing Kht., által szervezett oktatáson a különböző párlattípusokat és a fogyasztás apró titkait ismerhetik meg a résztvevők.A kurzusokat olyan fiatalok tartják, akik hosszú idő óta a pálinkakereskedelemmel...

Tovább olvasom

Olasz főzőtanfolyam és workshop Budapesten

A budapesti Mercure Budapest Korona szállóban Friuli Venezia Giulia, Olaszország észak-keleti tartományának képviselői tartottak gasztronómiai bemutatót és főzőtanfolyamot. Olaszország évtizedek óta a magyarok kedvelt úti céljai közé tartozik, népszerű az...

Tovább olvasom

Kampány a szupermarketek ellen Nagybritanniában

A szupermarketek ellen kampányol az egyik brit TV-séf: az általa képviselt szervezetek szerint az áruházláncok rosszat tesznek a termelőknek, a többi kereskedőnek, de még a fogyasztóknak is.A Channel 4 szakácsa,...

Tovább olvasom

Egye­dül is megy, de együtt job­ban

Végy leg­alább két is­mert már­kát, ame­lyek ki­vá­ló­an ki­egé­szí­tik egy­mást. Gyúrd ös­­sze az év­ti­ze­des ér­té­ke­sí­té­si és pi­a­ci ta­pasz­ta­la­tot egy fej­lő­dő ka­te­gó­ri­á­ban meg­je­le­nő emel­ke­dő csil­lag­gal – és kész a SIÓ-ECKES–Szentkirályi re­cept. Végy...

Tovább olvasom

Sport Kextrém 43 g

Különlegesen sok energia a vásárlóknak, kivételesen nagy le­he­tőség Önnek – ez az új Sport Kextrém! Ropogós keksz a ked­velt rumos-kakaós töltelékkel, bevonva finom tej­cso­koládéval… a fiatalabb korosztály ismét megta­lál­ja az...

Tovább olvasom

Ja­cobs Cronat Gold

Az új Ja­cobs Cronat Gold ins­tant ká­vé kü­lön­­le­ges gyár­tás­tech­no­ló­gi­á­ja, a fa­­gyaszt­va szá­rí­tott tech­no­ló­gia ala­cso­nyabb szá­rí­tá­si hő­mér­sék­le­tet tesz le­he­­tő­vé, ez­ál­tal még in­ten­zí­veb­ben tud ér­­vé­nye­sül­ni a va­ló­di ká­vé íze és aro­má­ja. Ki­­sze­re­lés:...

Tovább olvasom

Chio Crackings Saj­tos 100 g

Az új Chio Crackings sajtsze­let formájú, intenzíven sajtos ízű krékereket rejt. Ki­sze­re­lés: 28 ta­sak/kar­ton, 60 kar­ton/rak­lap. EAN: 599 73127 6122 2. Be­ve­ze­tés hó­nap­ja: 2007. feb­ru­ár. Be­ve­ze­té­si ked­vez­mé­nyek és tá­mo­ga­tá­sok: tv-kam­pány...

Tovább olvasom

Ele­gáns és prak­ti­kus ta­sa­kos méz

Ha­ma­ro­san kap­ha­tó lesz a Mézes-Kert 2002 Kft. új, egye­di cso­ma­go­lá­sú reggelizőméze, amit ki­fe­je­zet­ten a ven­dég­lá­tás (tea­há­zak, ká­vé­zók, ét­ter­mek, ho­te­lek, catering cé­gek) és a köz­ét­kez­te­tés szá­má­ra fej­lesz­tet­tek ki. A ta­sa­kos méz...

Tovább olvasom

Sió Könnyű és Zamatos

A még könnyebb, még zamatosabb Sió Könnyű és Zamatos ter­mé­kek megújult designú cso­magolásban kaphatók. Kiszerelés: 12 db/ gyűj­tő­kar­ton. Be­ve­zetés hónapja: 2007. február. Beve­ze­té­si kedvezmények és támo­ga­tások: sajtó kampány, City Light,...

Tovább olvasom

hohesC Mild Juice – Alma

A lágy ízű, természetes mó­don alacsony savtartalmú, 100%-os almalé cukor hozzá­adása nélkül készül. Ki­sze­re­lés: 12 db/gyűjtőkarton. Be­ve­zetés hónapja: 2007. feb­ru­ár. Bevezetési kedvez­mé­nyek és támogatások: tv-kam­pány, sajtó hirdetések, el­adáshelyi mar­ketinganya­gok. Kapcso­lat­felvétel:...

Tovább olvasom

Bonduelle ece­tes, sze­le­telt cék­la

Új már­ka a cék­la­pi­a­con. Ki­vá­ló mi­nő­ség, ro­po­gós, hul­lá­mos cék­la­sze­le­tek, min­den­ki ál­tal is­mert, ha­gyo­má­nyos ízvilág. Ki­sze­re­lés: üveg (580 ml), gyűj­tő­nagy­ság: 6 üveg/kar­ton. El­tart­ha­tó­ság: 3 év. Ja­va­solt polc­el­he­lye­zés: a sa­va­nyú­sá­gok mel­lett. Be­ve­ze­tés...

Tovább olvasom

Zewa Plus min­tás szal­vé­ták

Is­mét egy új­don­ság a Zewától! A pi­ros és kék min­tá­jú, 1 ré­te­gű Zewa Plus szal­vé­ták vi­dám ki­egé­szí­tői lesz­nek a hét­köz­nap­ok­nak és az ün­ne­pek­nek egy­aránt! Ki­sze­re­lés: 50 db/24 csomag/30 kar­ton/rak­lap; 45...

Tovább olvasom

Új Tchibo ins­tant ká­vé­kü­lön­le­ges­sé­gek

A rend­kí­vül si­ke­res Tchibo 3in1 ins­tant ká­vé­spe­ci­a­li­tá­sok egyet­len cso­mag­ban a tö­ké­le­tes ká­vé­zás él­mé­nyét nyújt­ják. A ká­vé, ká­vé­kré­me­sí­tő és a cu­kor ide­á­lis ada­go­lá­sa a Tchibo ká­vé jól is­mert mi­nő­sé­gét kí­nál­ja. A...

Tovább olvasom

NaturAqua eny­he ás­vány­víz

Az eny­he NaturAqua át­me­ne­tet ké­pez a szén­sa­vas és a csen­des ás­vány­víz kö­zött, így re­mek vá­lasz­tás azok szá­má­ra, akik sze­re­tik a ke­vés­bé szén­sa­vas, ter­mé­sze­tes ás­vány­vi­ze­ket. Az új fél­li­te­res ki­sze­re­lés a rend­sze­res...

Tovább olvasom

Ko­ro­na® – Bé­res Ale­xand­ra® szá­raz­tész­ta-ter­mék­csa­lád

Az új Ko­ro­na® ter­mék­csa­lád cso­ma­go­lá­sa tet­sze­tős, egye­di, do­mi­nán­san meg­ta­lál­ha­tó raj­ta az egész­sé­ges élet­mó­dot, a moz­gást nép­sze­rű­sí­tő hi­te­les szak­em­ber, Bé­res Ale­xand­ra fo­tó­ja, il­let­ve uta­lás a ter­mék­csa­lád „Súly Kont­roll” prog­ram­ban va­ló ak­tív...

Tovább olvasom

Axe Shock tus­für­dő

Az új Axe Shock tusfürdő glec­­cser­vi­zet és mély­ten­ge­ri men­tát tar­tal­maz. Így egy perc alatt a leg­jobb for­mád­ba len­dít, ami­kor a leg­in­kább szük­sé­ged van rá. Ki­sze­re­lés: 250 ml, 24 db/kar­ton. EAN:...

Tovább olvasom

Csökkentett koffeintartalmú Douwe Egberts Omnia új, visszazárható csomagolásban!

Az új, innovatív, visszazárható Clickpaq csomagolás segít megőrizni a kávé mi­nő­sé­gét és aromáját a felnyitás után is. Eggyúttal könnyen nyitható és kényelmes, mi­után a kávét a dobozban lehet tartani, így...

Tovább olvasom

Teaél­mény, hogy tud­juk, mit sze­re­tünk!

Ok­tó­ber kö­ze­pén (ami­kor még azt hit­tük, idén is lesz tél) a be­vá­sár­lás for­ga­ta­gá­ból ked­ves teasommelier höl­gyek pró­bál­tak ki­zök­ken­te­ni. Egy kis vir­tu­á­lis ka­lan­do­zás­ra in­vi­tál­tak a gyü­mölcs­te­ák vi­lá­gá­ba. A té­li es­ték és...

Tovább olvasom

Tea­dél­után az IMIGe-dzsel

Az IMIGe portfóliójába tar­to­zó 6 szeg­mens kö­zül (hi­per­mar­ke­tek, ben­zin­ku­tak, fő­is­ko­lák, kö­zép­is­ko­lák, uszo­dák, stran­dok) szá­mos he­lyen rek­lá­moz­zák ter­mé­ke­i­ket a tea­szek­tor hir­de­tői, kép­vi­se­lői. Leg­jel­lem­zőbb azon­ban az el­adás he­lyén tör­té­nő rek­lá­mo­zás, hi­szen ahogy...

Tovább olvasom

Újhagymás Chio Chips

A film egy nyil­ván­va­ló túl­zás be­mu­ta­tá­sá­val te­szi von­zó­vá a ter­mé­ket azok szá­má­ra, akik sze­re­tik az új­hagy­más ízt: a fõ­sze­rep­lõ egy ha­tal­mas tál új­hagy­ma ke­nyé­rre bo­rí­tá­sá­val bi­zo­nyít! Nem kér­dés, õ az...

Tovább olvasom

Törley Charmant doux

A Tör­ley együtt ün­ne­pel a fo­gyasz­tók­kal. Az élet ki­emel­ke­dõ pil­la­na­ta­i­nak mél­tó kí­sé­rõ­je a Tör­ley és a pezs­gõs­po­ha­rak csen­dü­lé­se. Kreatív ügynökség: Allison Advertising Médiaügynökség: Universal McCann Megrendelõ: Törley Pezsgõpincészet Kft. Termék:...

Tovább olvasom

Az élet Coke oldalán

A lát­vá­nyos és szür­re­á­lis vi­zu­á­lis ele­mek­re fel­épí­tett film azt az pro­vo­ka­tív kér­dést te­szi fel, hogy va­jon kik jön­nek majd el a te­me­té­sünk­re.A film ígé­re­te sze­rint mi­nél nyi­tot­tabb és tel­je­sebb éle­tet...

Tovább olvasom

Árak, stra­té­gi­ák, fo­gyasz­tók

Egy már­ka­ter­mék nye­re­sé­ges­sé­gét kü­lön­bö­ző bel­ső és kül­ső té­nye­zők be­fo­lyá­sol­ják. Az ára­zás a már­ka­stra­té­gia fó­ku­szá­ban áll, ezért lé­nye­ges meg­ér­te­ni, hogy a fo­gyasz­tók és vá­sár­lók mi­lyen mó­don vi­szo­nyul­nak az ár­hoz. A Nielsen...

Tovább olvasom

Ki­kec­mer­gés után, nagy do­bás elõtt

Kis mû­hely­ben, egy csa­lá­di ház alag­so­rá­ban kez­dõ­dött a mai Sweet Point tör­té­ne­te, 1985-ben. A Hor­váth há­zas­pár ma­gán­vál­lal­ko­zá­sa ha­mar ki­nõt­te a pin­cét, meg sem állt a 2006-os rész­vény­tár­sa­ság­gá ala­ku­lá­sig. Hor­váth Im­re...

Tovább olvasom

Zöld­ség-gyü­mölcs: re­kor­dok vá­sá­ra

A bol­tok zöld­ség-gyü­mölcs vá­lasz­té­ka és mi­nő­sé­ge egy­re na­gyobb sze­re­pet ját­szik a ve­vő­kért ví­vott ver­seny­ben. Ezt tük­röz­te a Fruit Logistica Ber­lin­ben, amely min­den nö­ve­ke­dé­si vá­ra­ko­zást fe­lül­múlt, és a szu­per­la­tí­vusz­ok szak­vá­sá­ra lett...

Tovább olvasom

Re­kord­nagy­sá­gú ma­gyar stand Ber­lin­ben

Min­den ed­di­gi­nél na­gyobb, 180 négy­zet­mé­te­res szi­get­stan­don szer­ve­zett meg­je­le­né­si le­he­tő­sé­get az FVM AMC Kht. 11 ma­gyar ki­ál­lí­tó­nak a ber­li­ni Fruit Logistica Zöld­ség- és Gyü­mölcs Mar­ke­ting Szak­ki­ál­lí­tá­son.Kö­zöt­tük va­do­na­túj for­má­ció volt a Dalza,...

Tovább olvasom

25 ma­gyar cég Moszk­vá­ban

25 ma­gyar vál­la­lat je­lent meg az FVM Ag­rár­mar­ke­ting Cent­rum Kht. ál­tal fel­ál­lí­tott ma­gyar nem­ze­ti stan­don a moszk­vai Prodexpo szak­ki­ál­lí­tá­son, 2007. feb­ru­ár 12–16. kö­zött. Az ös­­sze­sen 311 négy­zet­mé­ter nagy­sá­gú stand­te­rü­le­ten 5...

Tovább olvasom

BioFach: ki­nőt­te ma­gát a koz­me­ti­kum

Az idén feb­ru­ár 15–18. kö­zött ren­de­zett nürn­ber­gi BioFach ki­ál­lí­tá­son 26 ma­gyar ki­ál­lí­tó vál­la­lat vett részt az FVM AMC Kht. tá­mo­ga­tá­sá­val. Az ös­­sze­sen 250 négy­zet­mé­te­res ma­gyar stand a ta­va­lyi­nál 50 négy­zet­mé­ter­rel...

Tovább olvasom

A jö­vő nagy kér­dé­sei a Zöld Hé­ten

A vi­lág leg­na­gyobb me­ző­gaz­da­sá­gi és élel­mi­szer-ipa­ri szak­ki­ál­lí­tá­sát min­den idők leg­ran­go­sabb­já­nak aposzt­ro­fál­ta a fő­szer­ve­ző Mes­se Ber­lin saj­tó­fő­nö­ke, Michael T. Hofer. Jog­gal, hi­szen az exk­lu­zív meg­nyi­tó­ün­nep­sé­gen je­len volt töb­bek kö­zött dr. Angela...

Tovább olvasom
Oldal