A pálinkát népszerűsítik
A Magyar Pálinka Marketing Kht., által szervezett oktatáson a különböző párlattípusokat és a fogyasztás apró titkait ismerhetik meg a résztvevők.A kurzusokat olyan fiatalok tartják, akik hosszú idő óta a
pálinkakereskedelemmel foglalkoznak, hivatásuknak tekintik ennek az italnak a
népszerűsítését. A Magyar Pálinka Marketing Kht., illetve a tavaly első ízben
megrendezett Budapesti Pálinka Fesztivál alapvető célja, hogy felhívja a
figyelmet e nemes ital egyedi értékeire, arra hogy része a magyar
gasztronómiának, igazi hungarikum.
A jó pálinka minden esetben magában hordozza a
gyümölcs zamatát, alkotójának ízlésvilágát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >