Teadélután az IMIGe-dzsel
Az IMIGe portfóliójába tartozó 6 szegmens közül (hipermarketek, benzinkutak, főiskolák, középiskolák, uszodák, strandok) számos helyen reklámozzák termékeiket a teaszektor hirdetői, képviselői. Legjellemzőbb azonban az eladás helyén történő reklámozás, hiszen ahogy általában a napi fogyasztási cikkek esetében, itt is elsődleges szempont az eladások ösztönzése, a termék kiemelése a kategória többi eleme közül, az impulzus vásárlók befolyásolása, és természetesen mindezek mellett a márka ismertségének növelése.
Az utóbbira tökéletes példa a 2006. decemberi, hazánkban Shelf Stopperen (polcmegállító zászló) futott Twinings-kampány. A kampány üzenete a tea előnyeinek hangsúlyozása mellett (harmónia testnek és léleknek) a hitelesség kommunikálása volt, hiszen a Twinings 300 éves múltjával a legrégebbi teamárka a világon.
A szektor marketingstratégiájában megfigyelhető, hogy a jeges és forró italokat az év különböző szakaszaiban reklámozzák. Az IMIGe-nél jellemzően a téli időszakban futnak a forrótea-kampányok, míg a jegesteák hirdetései a nyári szezonra tehetőek. Tavalyelőtt a július-augusztusi szezonban hirdette a Sara Lee a Pickwick jegestea instant verzióját strandokon, illetve augusztusban a Tesco hipermarketekben. Míg a strandokon, a Beach Bench-eken (strandpad) elhelyezett hirdetéseken az instant icetea új csomagolására fektették a hangsúlyt, addig a hipermarketekben polcmegállító zászlón futó augusztusi kampány során az új termék kommunikálása volt az elsődleges szempont.
Szintén szezonális promóció volt 2005 júliusában a Cseh Köztársaságban, az Ahold Hypernova lánc hálózatában, Clip-on-on (bevásárlókocsi-fogantyú) futó Nestea-kampány is.
A legutolsó teakampány idén februárban futott a Cseh Köztársaságban. A Pickwick hirdetésével március közepéig, a Tesco hipermarketek területén, polcmegállító zászlón találkozhatnak a fogyasztók. A kampány célja a Pickwick új, tealeveleket tartalmazó, háromféle ízvilágban megvásárolható termékének piacra való bevezetése és megismertetése volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >