BioFach: kinőtte magát a kozmetikum
Az idén február 15–18. között rendezett nürnbergi BioFach kiállításon 26 magyar kiállító vállalat vett részt az FVM AMC Kht. támogatásával. Az összesen 250 négyzetméteres magyar stand a tavalyinál 50 négyzetméterrel nagyobb volt.
A világ egyik vezető bioszakvásárán tavaly 70 ország több mint 2000 kiállítója mutatta be áruválasztékát 100-nál is több ország 37 ezer szakmai látogatójának. Az érdeklődés idén még nagyobb volt: az előzetes adatok szerint 120 országból 42 ezer látogató járta végig a kiállítást. A BioFachon a biotermékek teljes spektruma bemutatkozott, az élelmiszerektől és boroktól kezdve a kozmetikumokon, textíliákon, háztartási és tisztítószereken át a bútorokig és játékokig. A 2007-es év újdonsága volt, hogy a BioFach kiállítás korábbi kozmetikai pavilonja immár önálló szakvásárrá nőtte ki magát, így a természetes kozmetikumok és wellnesstermékek idén első alkalommal Vivaness szakkiállítás néven mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >