Rekordnagyságú magyar stand Berlinben
Minden eddiginél nagyobb, 180 négyzetméteres szigetstandon szervezett megjelenési lehetőséget az FVM AMC Kht. 11 magyar kiállítónak a berlini Fruit Logistica Zöldség- és Gyümölcs Marketing Szakkiállításon.Közöttük vadonatúj formáció volt a Dalza, amely két ismert értékesítő szövetkezetnek, a Mórakertnek és a Délkertésznek a közös kereskedelmi vállalkozása.
A részt vevő cégeknek – mint egyéni kiállítóknak – a területdíj, valamint a standépítési és üzemeltetési költségek 50 százalékát vállalta át az Agrármarketing Centrum. A szakkiállítás internetes, virtuális „kiállítási területén”, a „Virtual Market Place”-en idén megújult, aktualizált információs anyaggal jelentek meg, amely a német mellett már angol nyelven is elérhető volt.
Magyarország idén 10. alkalommal – az Európai Unió tagjaként harmadszor – vett részt a Fruit Logisticán. Az esemény minden évben kiváló lehetőséget nyújt országunk zöldség-gyümölcs kínálatának bemutatására, illetve kiállítóink üzleti kapcsolatainak ápolására. Az ágazat exportorientált, így a szakkiállítás kiemelkedő jelentőséggel bír az ország számára a nemzetközi szakmai kiállítások között. Az FVM AMC Kht. keretprogramja évek óta jelentős összegekkel támogatja a magyar zöldség- és gyümölcsfajták bel- és külföldi marketingakcióit, közösségi marketingprogramukban 2007-ben is a kiemelten támogatott ágazatok között szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >